0

پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از این گوشی‌ها متوقف خواهد شد

پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از این گوشی‌ها متوقف خواهد شد
بازدید 22

[ad_1]

پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ برای چهار گوشی به زودی متوقف خواهد شد. البته جای نگرانی نیست چرا که این گوشی‌ها همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ از این ماه به‌روزرسانی‌ نرم‌افزاری برای برخی از دستگاه‌های خود را متوقف خواهد کرد. این شرکت اوایل امروز جزئیات پچ امنیتی ماه مارس برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی را منتشر کرد و در کنار آن لیستی از دستگاه‌های قدیمی که دیگر واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی نیستند، ارائه داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لیست دستگاه‌هایی که دیگر از پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ برخوردار نیستند

در لیست ارائه شده توسط شرکت سامسونگ نام چهار دستگاه یعنی گلکسی نوت 10 لایت، گلکسی اس 10 لایت، گلکسی A71 و گلکسی A02 دیده می‌شود. از آنجایی که هر چهار گوشی از نظر به‌روزرسانی‌ سیستم‌عامل، رابط کاربری و قابلیت‌ها فعلا در شرایط خوبی هستند و تا مدتی دیگر هم به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند، این خبر نباید برای دارندگان این دستگاه‌ها آزاردهنده باشد.

پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ

علاوه بر این، اگر نقص امنیتی جدی در Android یا One UI به وجود آید، این دستگاه‌ها به احتمال زیاد به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی را دریافت خواهند کرد. هر چند احتمال این اتفاق برای دستگاه‌هایی که دیگر با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پشتیبانی نمی‌شوند، معمولا اندک است اما سامسونگ ثابت کرده که در آپدیت و به‌روزرسانی کاملا سخاوتمندانه رفتار می‌کند.

با حذف گوشی‌های‌ گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت از فهرست دریافت‌کنندگان بروزرسانی‌های سامسونگ، انتظار می‌رود که پشتیبانی از تمامی مدل‌های Galaxy S10 و Galaxy Note 10 نیز متوقف شود. البته این مسئله برای دیگر مدل‌های گلکسی A71 یا گلکسی A02 صادق نیست چرا که سامسونگ تا یک سال دیگر به انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای Galaxy A71 5G و Galaxy A02s ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره عدم پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از گوشی های نام برده شده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید