0

پرده هوشمند شیائومی رسما معرفی شد؛ قابل کنترل با صدا!

پرده هوشمند شیائومی رسما معرفی شد؛ قابل کنترل با صدا!
بازدید 188


پرده هوشمند شیائومی موسوم به MIJIA Motor 1S معرفی شد. پرده هوشمند شیائومی قابلیت شخصی‌سازی دارد و با صدا نیز قابل کنترل است.

پیشرفت علم و فناوری هر روز ما را شگفت زده می‌کند و انجام بسیاری از امور را ساده‌تر کرده است. شاید برای مهندسین شرکت شیائومی باز و بسته کردن پرده خیلی سخت بوده که به فکر استفاده از تکنولوژی برای انجام خودکار این کار افتاده‌اند.

آبان تتر

بیشتر بخوانید:‌ ربات انسان نمای شیائومی سایبر وان معرفی شد

قابلیت‌های پرده هوشمند شیائومی

پرده هوشمند شیائومی مجهز به قابلیت‌های جالبی است. این پرده که بر روی دستگاه هوشمند خانگی نصب می شود قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی دارد و برای راه‌اندازی موتور پرده، می‌توان از فرمان‌های صوتی هوش مصنوعی xiao یا برنامه MIJIA استفاده کنید. علاوه بر این، می توان این پرده را از راه دور نیز کنترل کرد.

پرده هوشمند شیائومی رسما معرفی شد؛ قابل کنترل با صدا!

از نکات جالب توجه در پرده هوشمند شیائومی، باید به قابلیت اتصال به شبکه آن اشاره کرد. این پرده به دستگاه‌های سازگار با سیستم خانه هوشمند میجیا متصل و کنترل می شود و بنا بر نیازمندی فرد قابل تنظیم است و می‌توان برنامه‌های مختلفی مثل زمان کشیدن شدن پرده یا مکانی که باید باز شود را در آن زمانبندی کرد.

این محصول با موتور DC تجهیز شده که به آرامی باز و بسته می‌شود و قابلت تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. علاوه بر این، محدودیت استفاده از نوع پارچه ندارد و می‌توان از پارچه دلخواه استفاده کرد. همچنین به علت دارا بودن ماژول وای فای داخلی، قابلیت کنترل از بیرون خانه را نیز دارد.

پرده هوشمند شیائومی رسما معرفی شد؛ قابل کنترل با صدا!

پرده هوشمند شیائومی در ابعاد 260 در 53.5 میلی متر ساخته شده و می‌تواند تا 12 سانتی‌متر در ثانیه حرکت کند. همچنین می‌توان این پرده را به شکلی تنظیم کرد که 35 دقیقه قبل از بیدار شدن باز شود.

این دستگاه قابلیت پیش خرید نیز دارد و افراد می‌توانند با پرداخت 50 یوان برابر با 7 دلار این محصول را پیش خرید کنند. البته قیمت نهایی شده این دستگاه که در اختیار خرده فروشان برای فروش قرار خواهد گرفت، 799 یوان برابر با 117 دلار تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرده هوشمند شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید