0

پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7050 معرفی شد

پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7050 معرفی شد
بازدید 112

[ad_1]

پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7050 رونمایی شد. شرکت مدیاتک جدیدترین پردازنده خود را با پشتیبانی از دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی کرد.

پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7050 با پشتیبانی از دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد. پردازنده Dimensity 7050 که یک پردازنده میان‌رده با محدوده پشتیبانی عالی محسوب می‌شود، قادر است کاربر را در انجام کارهای سنگین همراهی کند. از ویژگی‌های تراشه جدید مدیاتک می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.2، وای‌فای 6 و غیره اشاره کرد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: مدیاتک دایمنسیتی 6020 با لیتوگرافی 7 نانومتری معرفی شد

پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7050 معرفی شد

مدیاتک تراشه‌ جدید خود موسوم‌ به Dimensity 7050 را رونمایی کرد. این سیستم-روی-چیپ شباهت زیادی به Dimensity 1080 دارد که ماه نوامبر معرفی شده بود.

Dimensity 7050 با فرایند N6 شرکت TSMC تولید شده است. به‌گزارش GSMArena، تراشه‌ یادشده از دو هسته‌ی Cortex A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ Cortex A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازنده‌ گرافیکی Mali-G68 MC4 بهره می‌برد.

پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7050 معرفی شد

تراشه‌ی Dimensity 7050 از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و فیلم‌برداری 4K با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. این سیستم-روی-چیپ با نمایشگرهای ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز سازگاری دارد و از رم LPDDR5 و حافظه‌ ذخیره‌سازی UFS 3.1 نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های تراشه‌ جدید مدیاتک می‌توان به بلوتوث ۵٫۲ و دو سیم‌کارت هم‌زمان 5G اشاره کرد. گفتنی است در ساخت گوشی هوشمند Lava Agni 2 5G که به‌زودی در هند معرفی خواهد شد، از تراشه‌ی Dimensity 7050 استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7050 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید