0

پرداخت 20 میلیون دلار درآمد به تولیدکنندگان محتوا در ایکس

پرداخت 20 میلیون دلار درآمد به تولیدکنندگان محتوا در ایکس
بازدید 46

[ad_1]

بنابر اعلام ایلان ماسک، تولیدکنندگان محتوا در ایکس طی ماه‌های گذشته چیزی بالغ بر 20 میلیون دلار از این شرکت درآمد کسب کرده‌اند.

طرح درآمدزایی ایکس، بر پایه تبلیغاتی قرار دارد که این شبکه اجتماعی در ریپلای‌های هر پست به‌نمایش می‌گذارد. مطابق با قوانین ایکس، قسمتی از درآمد ناشی از این تبلیغات، باید به تولیدکنندگان محتوا در ایکس پرداخت شود؛ البته تنها به شرطی که کاربر مذکور حساب تأییدشده (اشتراک ایکس پریمیوم یا توییتر بلو سابق) در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس احتمالا منحصر به کاربران پولی خواهد بود

پرداخت 20 میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا در ایکس

در همین راستا، «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکس، در پست جدیدی خبر داده که این شبکه اجتماعی تقریباً 20 میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کرده است. ایکس که پیش‌تر با نام توییتر شهرت داشت، پرداخت دستمزد به کاربرانش را اوایل تابستان آغاز کرده است.

تولیدکنندگان محتوا در ایکس

تنها کاربرانی در طرح درآمدزایی مشارکت می‌کنند که اشتراک ایکس پریمیوم خریداری کنند، بیشتر از 500 فالوور داشته باشند و در سه ماه موفق شوند بیش‌از پنج میلیون بازدید برای پست‌هایشان به ثبت برسانند.

طی اولین دوره از طرح درآمدزایی ایکس، پنج میلیون دلار به کاربران اعطاء شده است. دستیابی آمار پرداخت به 20 میلیون دلار حکایت از این دارد که طی ماه‌های اخیر تعداد فراوانب از کاربران ایکس به طرح درآمدزایی ورود یافته‌اند. این طرح منجر شده است که تولیدکنندگان محتوا، فالوورهایشان را به نوشتن کامنت تشویق کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پرداخت 20 میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا در ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید