0

پذیرش اتریوم در نروژ ؛ تلاشی برای ایجاد تجارت فراگیر و دموکراتیک!

پذیرش اتریوم در نروژ ؛ تلاشی برای ایجاد تجارت فراگیر و دموکراتیک!
بازدید 194

[ad_1]

با پذیرش اتریوم در نروژ برای اولین بار از زمان شکل‌گیری این ارز دیجیتال، شاهد به کارگیری اتریوم توسط یک کشور بزرگ اروپایی هستیم. اما هدف استفاده از اتریوم چیست؟

این روزها بازار رمزارزها روندی نزولی دارد و بسیاری از ارزهای شناخته شده و مهم مانند بیت کوین و اتریوم در نوسان هستند و بخش عمده ارزش خود را از دست داده‌اند.

مستر بلیط

اما در همین شرایط و برای اولین بار در تاریخ ارزهای دیجیتال، یک کشور بزرگ اروپایی تصمیم به استفاده از اتریوم و محصولات آن گرفته تا نوع جدیدی از بازارهای مالی را برای تجارتی فراگیر و دموکراتیک در بستر بلاکچین ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: آینده اتریوم در سال 2022

پذیرش اتریوم در نروژ

جان راموی (Jon Ramvi) که از توسعه‌دهندگان نام‌آشنای وب 3 و بنیانگذار پروتکل Symfoni است درباره جزئیات پذیرش اتریوم توسط نروژ خبر داد و گفت:

اطلاعیه مهم: یک کشور اروپایی بصورت عمومی اتریوم را پذیرفت. دولت نروژ به تازگی اعلام کرد از اتریوم برای پلتفرم جداول سقفی برای شرکت‌های غیربورسی استفاده می‌کند.

پذیرش اتریوم در نروژ ؛ تلاشی برای ایجاد تجارت فراگیر و دموکراتیک!

این پلتفرم به نروژی‌ها امکان استفاده از سهام شرکت‌هایی که هنوز عمومی نشده‌ باشند را می‌دهد. در این پلفترم از فناوری لایه دوم آربیتروم استفاده شده است.

سهام در اینجا به عنوان یک توکن با استاندارد ERC1400 و مبتنی بر بلاکچین اتریوم ضرب شده و در اختیار سهامداران قرار خواهد گرفت. این استاندارد در واقع ترکیبی از استانداردهای مهم ERC20 و ERC721 برای ضرب توکن است.

پذیرش پلتفرم آربیتروم در سه ماهه دوم سال 2022 حالا بسیار مورد توجه قرار گرفته به نحوری که این پلتفرم تاکنون بیش از 50 درصد از کل ارزش دارایی‌های قفل شده در تمامی پروتکل‌های 2 لایه اتریوم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پذیرش اتریوم در نروژ چیست؟ نظرات خود در این باره را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید