0

پای وزارت ارتباطات هم به ماجرای دریافت بدون نوبت خودرو باز شد [+جوابیه رسمی وزارت ارتباطات]

پای وزارت ارتباطات هم به ماجرای دریافت بدون نوبت خودرو باز شد [+جوابیه رسمی وزارت ارتباطات]
بازدید 69

[ad_1]

آنطور که در خبرهای جدید آمده، ظاهراً پای وزارت ارتباطات نیز به ماجرای دریافت بدون نوبت خودرو باز شده است. در این رابطه وزارت ارتباطات نیز جوابیه‌ای صادر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در چند وقت اخیر اخبار زیادی مبنی‌بر واگذاری بدون نوبت و ارزان قیمت خودرو به نمایندگان مجلس، وزارتخانه‌ها و غیره منتشر شده است که هرکدام از آنها، موضوع ذکر شده را رد کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار ظاهراً پای وزارت ارتباطات هم به این ماجرا باز شده چرا که یک نماینده مجلس، اسم این وزارتخانه را به‌عنوان یکی از مراجع دریافت خودرو بدون نوبت اعلام کرده است. حال درباره این ادعا که صحت و سقم آن اصلاً مشخص نیست، ورازت ارتباطات نسبت‌به ادعای نماینده مجلس یک جوابیه صادر کرده است که جزئیات آن را در ادامه نوشته می‌خوانید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: قیمت جدید خودروهای مونتاژی رسما اعلام شد [+جدول]

ماجرای دریافت بدون نوبت خودرو این‌بار دامن وزارت ارتباطات را گرفت

به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزارت ارتباطات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی‌بر واگذاری خودروهای شاسی‌بلند به این وزارتخانه خبر منشتر شده را کذب دانست.

ماجرای دریافت بدون نوبت خودرو این‌بار پاشنه وزارت ارتباطات را گرفت

وزارت ارتباطات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودروهای شاسی‌بلند به این وزارتخانه ضمن تکذیب آن اعلام کرد:

از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز هیچ خودرویی از هیچ شرکت خودروسازی چه در قالب تفاهم‌نامه و چه در قالب ثبت‌نام خارج از نوبت یا به روش‌هایی دیگر به وزارت ارتباطات و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن واگذار نشده و طرح این خبر از اساس کذب است.

وزارت ارتباطات استقبال می‌کند تا در راستای شفافیت در محضر مردم عزیز کشور، آن نماینده محترم و یا هر فرد یا گروهی که مدعی چنین موضوعی است، اقدام به انتشار عمومی مستندات آن کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ماجرای دریافت بدون نوبت خودرو و ورود وزارت ارتباطات به این ماجرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید