0

پاسخ به پست‌ها در ایکس محدود به کاربران پولی می‌شود

پاسخ به پست‌ها در ایکس محدود به کاربران پولی می‌شود
بازدید 84


پاسخ به پست‌ها در ایکس محدود به کاربران دارای سرویس اشتراکی می‌شود. با این خبر زین‌پس کاربران این سرویس می‌توانند مخاطبین خود را اولویت‌بندی کنند.

ظاهراً ایلان ماسک می‌خواهد هرطور که شده ضررهای مالی شبکه اجتماعی خود را جبران کند و برای دستیابی به این مهم، ممکن است هرکاری انجام دهد. وی در آخرین اقدام ویژگی پاسخ به پست‌ها در ایکس را محدود به کاربران پولی این شبکه اجتماعی خواهد کرد. بدین‌شکل که کاربر سرویس اشتراکی می‌تواند تعیین کند که چه افرادی برای پست‌هایش کامنت بگذارند.

بیشتر بخوانید: خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس امکان‌پذیر می‌شود

پاسخ به پست‌ها در ایکس محدود به کاربران پولی می‌شود

ایلان ماسک پس از خرید توییتر که حالا ایکس نام دارد، با ویژگی‌های مختلف می‌خواهد تعداد کاربران سرویس پولی این شبکه اجتماعی، یعنی ایکس پریمیوم را افزایش دهد. البته با افزایش این ویژگی‌ها، محدودیت‌ها برای کاربران عادی هم بیشتر می‌شود.

تغییر جدید 11 ماه پس از راه‌اندازی سرویس پولی توییتر تحت مالکیت ایلان ماسک از راه رسیده است؛ سرویسی که حداقل ماهانه 7.99 دلار از کاربران هزینه می‌گیرد. با قابلیت جدید ایکس می‌توانید تنها افراد دارای تیک آبی را مجاز به پاسخ‌دادن به پست‌های خود کنید که یک محدودیت برای کاربران عادی محسوب می‌شود. بنابراین دوباره با قابلیتی روبه‌رو هستیم که تلاش می‌کند کاربران عادی را مجبور به خرید سرویس ایکس پریمیوم کند.

اگرچه شاید در نگاه اول تصور کنید که به‌خاطر نحوه خرید سرویس ایکس پریمیوم قابلیت جدید باعث کاهش آزار کاربران یا حتی پخش اطلاعات غلط و جعلی می‌شود، اما در واقعیت وضعیت فرق می‌کند.

پاسخ به پست‌ها در ایکس محدود به کاربران پولی می‌شود

با وجود وعده‌های مختلف ایلان ماسک، هنوز بات‌های زیادی در ایکس وجود دارند و بسیاری از آن‌ها به تیک آبی هم مجهز شده‌اند. علاوه‌براین، با نگاهی به وضعیت کنونی شبکه اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک متوجه می‌شوید که ایکس در‌ زمینه انتشار اطلاعات جعلی با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

درنهایت از آنجایی که درحال‌حاضر شبکه اجتماعی ایکس پاسخ‌های حساب‌های تأییدشده را در اولویت قرار می‌دهد، ویژگی اخیر اثر چندانی روی کاربران صاحب سرویس ایکس پریمیوم نخواهد داشت. بنابراین به‌جای اینکه با یک ویژگی کاربردی برای کاربران ایکس پریمیوم روبه‌رو باشیم، این شبکه اجتماعی یک محدودیت جدید برای کاربران عادی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تغییرات پاسخ به پست‌ها در ایکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید