0

ویژگی محبوب تاچ آیدی برای همیشه حذف می‌شود

ویژگی محبوب تاچ آیدی برای همیشه حذف می‌شود
بازدید 13

[ad_1]

اکنون که کار اپل با عرضه سری آیفون 15 به پایان رسیده، توجه شایعات به جانشین آن معطوف شده است. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد ویژگی محبوب تاچ آیدی را برای همیشه حذف کند و امیدی به استفاده از آن در سری آیفون 16 نیست.

شایعات پیرامون آیفون 16 از همین حالا بر سر زبان‌ها افتاده و این‌بار، اطلاعاتی درباره یکی از ویژگی‌های محبوب منتشر شده است. کاربران وب‌سایت اجتماعی ویبو این‌بار از خداحافظی اپل با تکنولوژی تاچ آیدی خبر داده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


در آیفون 16خبری از Touch ID نیست

شایعاتی که در سایت اجتماعی ویبو منتشر شده، مدعی هستند که اپل قصد ندارد در سری آیفون 16 از تکنولوژی تاچ آیدی استفاده کند. این در حالی‌است که برخی از طرفداران اپل امیدوار بودند که تاچ آیدی با آیفون سال آینده احیا شود؛ اما به نظر می‌رسد که اینطور نیست.

تاچ آیدی
تاچ آیدی

ظاهراً بسیاری از تجهیزات ضروری برای ساخت تراشه‌های Touch ID دیگر موجود نیستند. تنها واحدهای باقی مانده هم برای ساخت تراشه‌های نسل سوم آیفون SE استفاده می‌شوند. این نشان می‌دهد که اپل ممکن است هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن تاچ آیدی نداشته باشد.ک

کمبود یا نبود تجهیزات لازم برای ساخت تراشه‌های Touch ID به این معنی‌ است که نسل چهارم آیفون SE نیز بدون تاچ آیدی ساخته می‌شود. البته ممکن است این گوشی موبایل به جای تاچ آیدی، از فیس آیدی برخوردار شود.

شایعاتی مبنی بر اینکه اپل ممکن است فناوری تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک را برای آیفون‌های آینده تعبیه کند، وجود دارد، ولی همین قابلیت هم تا سال 2026 عرضه نخواهد شد و معلوم نیست که اصلا این کمپانی دست به چنین اقدامی می‌زند یا نه.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

نظر شما درباه‌ی حذف ویژگی محبوب تاچ آیدی در آیفون 16 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید