0

ویوو Y76s رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ویوو Y76s رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 101


شرکت ویوو به تازگی نسخه جدیدی تحت عنوان t1 از گوشی هوشمند قدیمی خود یعنی ویوو Y76s را در کشور چین به صورت رسمی رونمایی کرده است.

شرکت ویوو در سکوت خبری، گوشی هوشمند جدید خود یعنی نسخه متفاوت ویوو Y76s را در کشور چین رونمایی کرده است. این گوشی در واقع نسخه t1 گوشی Vivo Y76s است که سال گذشته در ماه نوامبر عرضه شد. برای آگاهی کامل از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت نسخه t1 گوشی Y76s در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

قیمت و مشخصات فنی گوشی ویوو Y76s

نسخه t1 گوشی Y76s دارای یک صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با وضوح و رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل (فول اچ دی پلاس)، نرخ نوسازی 60 هرتزی و نرخ نمونه ‌برداری لمسی 180 هرتزی است. در بالا و مرکز این صفحه نمایش نیز یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

این دستگاه از رابط کاربری FunTouch OS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند و در دکمه پاور آن که در لبه سمت راست قرار گرفته، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز کمکی 2 مگاپیکسلی وجود دارد. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی تامین می‌شود.

ویوو Y76s

نسخه t1 گوشی Y76s به تراشه دایمنسیتی 700 به همراه 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 مجهز شده است. البته فضای ذخیره سازی این گوشی میان رده را می‌توان از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد. ابعاد و وزن این گوشی نیز به ترتیب 163.84 در 75.00 در 7.79 میلی متر و 175 گرم گزارش شده است.

در مقابل، نسخه قدیمی Vivo Y76s که سال گذشته معرفی شد، از چیپست دایمنسیتی 810 بهره می‌برد و در دو مدل با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به بازار عرضه شده بود.

گوشی Vivo Y76s (نسخه t1) حدود 1899یوان، معادل 266 دلار، قیمت دارد و در سه رنگ سفید، سفید گلکسی و مشکی موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی ویوو Y76s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید