0

ویوو Y35 معرفی شد؛ یک میان رده ارزان قیمت جدید!

ویوو Y35 معرفی شد؛ یک میان رده ارزان قیمت جدید!
بازدید 241


ویوو Y35 ، جدیدترین گوشی ارزان قیمت ویوو در سکوت و بی‌خبری در اندونزی رونمایی شد. برای آشنایی با مشخصات و قیمت این گوشی، با ما همراه باشید.

آبان تتر

ویوو Y35 4G، جدیدترین گوشی از سری Y شرکت ویوو است که به‌تازگی در کشور اندونزی رونمایی شد. این گوشی جدید، طراحی ناچ قطره‌ای دارد و فریم آن هم کاملاً به صورت صاف طراحی شده است. از جمله مشخصات ویوو Y35 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 680، تنظیمات دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی کامل مشخصات فنی ویوو Y35، قیمت و زمان عرضه آن می‌پردازیم.

 

مشخصات ویوو Y35 4G

ویوو Y35 4G پنل ال‌سی‌دی 6.58 اینچی و دوربینی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد. نرخ استاندارد نوسازی صفحه نمایش این گوشی، 90 هرتز است و در قسمت وسط بالای صفحه نمایش آن یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. مشخصات داخلی گوشی شامل تراشه اسنپدراگون 680، 8 گیگابایت رم و فضای ذخیره اطلاعات 256 گیگابایتی هستند و حداکثر از 1 ترابایت حافظه خارجی و 8 گیگابایت حافظه مجازی پشتیبانی می‌کند.

ویوو Y35
مشخصات ویوو Y35 4G

گوشی جدید ویوو در پنل پشتی خود سه دوربین دارد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک حسگر ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک حسگر بوکه 2 مگاپیکسلی هستند. در جلوی گوشی هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تماس ویدیویی و سلفی قرار دارد.

این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل Y35 اندروید 12 با رابط کاربری Funtouch 12 است و وزن آن 188 گرم با ضخامت 8.28 میلی متر است.

تاریخ عرضه و قیمت ویوو Y35

قیمت ویوو Y35 4G با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات در کشور اندونزی 3399000 روپیه اندونزی (تقریباً 232 دلار) اعلام شده و رنگ‌های مشکی عقیق و طلایی دارد. این گوشی از 15 اوت (24 مرداد) در اندونزی از طریق سایت Shopee به فروش می‌رسد.

احتمالاً ویوو Y35 4G به زودی در بازار هند هم عرضه می‌شود چون مجوز سازمان BIS این کشور را دریافت کرده اما ممکن است قیمت آن با قیمت در نظر گرفته شده برای اندونزی متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ویوو وای 35 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید