0

ویوو V40 SE و V30 SE با دریافت گواهی Bluetooth SIG یک قدم به رونمایی نزدیک شدند

ویوو V40 SE و V30 SE با دریافت گواهی Bluetooth SIG یک قدم به رونمایی نزدیک شدند
بازدید 12


گوشی‌های ویوو V40 SE و ویوو V30 SE با دریافت گواهی‌های مختلف از جمله Bluetooth SIG و گیک‌بنچ، آرام آرام به زمان عرضه نزدیک می‌شوند.

شرکت ویوو این روزها سخت مشغول است و به طور هم‌زمان روی چندین گوشی هوشمند از جمله سری Vivo V30 و ویوو V40 لایت (یا همان ویوو V40 SE 5G) کار می‌کند. در طول چند هفته گذشته بخش بزرگی از افشاگری‌ها، شایعات و فهرست‌های مراجع صدور گواهی به این گوشی‌های هوشمند اختصاص یافته است. امروز نیز گوشی‌های ویوو V40 SE و ویوو V30 SE با شماره مدل‌های V2337 و V2349 در پلتفرم Bluetooth SIG رویت شده‌اند و ظاهرا هر دو گوشی از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو V40 SE و V30 SE

با اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات این دو گوشی در Bluetooth SIG ذکر نشده، اما دریافت این گواهی، خبر از عرضه قریب‌الوقوع آنها می‌دهد. کل این سری یعنی ویوو  V30، ویوو V30 پرو و ویوو V30 لایت در پلتفرم‌هایی مانند NCC، بلوتوث SIG و Geekbench ظاهر شده‌اند. در این میان، ویوو V40 لایت نیز بی‌کار نبوده و با شماره مدل V2337 (مانند Vivo V40 SE 5G) به پایگاه داده و اطلاعات IMEI راه یافته است.

ویوو V40 SE
گواهی Bluetooth SIG ویوو V40 SE و ویوو V30 SE

جدا از دریافت گواهی‌های مختلف، چندی پیش، تصاویر و پوسترهایی از سری ویوو V30 منتشر شد که طراحی این گوشی را به نمایش می‌گذاشت. طبق آنچه که در این تصاویر دیده می‌شد، این گوشی از یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی و یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی برخوردار خواهد بود. صفحه نمایش منحنی، حاشیه‌ها نازک و ناچ و چانه نسبتا ضخیم خواهند بود.

علاوه بر این، از آنجایی که Vivo V30 Lite 5G در بازار مالزی عرضه شده، می‌توانیم بر اساس آن، حدس‌هایی درباره مشخصات Vivo V40 Lite 5G داشته باشیم. بنابراین در ادامه مروری بر مشخصات این گوشی خواهیم داشت.

ویوو V40 SE
ویوو V30 لایت

ویوو V30 لایت فایوجی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED E4 با لبه‌های خمیده، وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1150 نیت است. ویوو V30 Lite به پردازنده اسنپدراگون 695 مجهز شده و از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این دستگاه بر پایه رابط کاربری FunTouch 13 و اندروید 13 کار می‌کند و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری قوی 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی می‌گیرد. تنظیمات دوربین در ویوو V30 Lite 5G شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که داخل سوراخ پانچ جلویی قرار گرفته و سلفی‌های خیره‌کننده‌ای را به ثبت می‌رساند.

علاوه بر این، گواهی NBTC ویوو V30 در تایلند نشان می‌دهد که عرضه این سری، تا پایان این ماه یا اوایل فوریه به وقوع خواهد پیوست. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با لبه خمیده، وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد و به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی های ویوو V40 SE و ویوو V30 SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید