0

ویندوز 11 نماد ضد اپل مایکروسافت

ویندوز 11 نماد ضد اپل مایکروسافت
بازدید 166

[ad_1]

مایکروسافت قصد دارد سیستم عامل ویندوز خود را متمایز کند و از توسعه دهندگان نرم افزار دعوت کرده و با این کار اپل را هدف قرار داده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از سی نت، مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا پس از رونمایی از ویندوز 11، اعلام کرد که ویندوز در حال سازگاری با محصولات و دستگاه‌های بیشتر از جمله نرم افزارهای اندروید و IOS است. ویندوز 11 مایکروسافت قابلیت‌هایی مانند نرم افزار داخلی تماس ویدئویی، روش‌های جدید برای سازماندهی برنامه‌ها و فناوری برای بهتر جلوه دادن بازی‌های ویدیویی را در خود جای داده است.

ویندوز 11 که تا پایان امسال وارد بازار خواهد شد؛ شامل یک فروشگاه جدید است که به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می‌دهد از سیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای خود استفاده کرده و بدون هیچ گونه حق کمیسیونی به مایکروسافت بپیوندند. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد برنامه‌های موبایل Android را در لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی خود اجرا کنند.

نادلا با دعوت از گوگل برای ورود فروشگاه ویندوز، بر روی این سخنان خود پافشاری کرد. وی به توسعه دهندگان گفت كه هم اكنون مجاز به فروش برنامه‌های خود در فروشگاه مایکروسافت بدون هیچ گونه حق کمیسیون هستند، این پیشنهاد نسبت به برداشت 15 ٪ اپل و گوگل كه منجر به طرح دعاوی حقوقی و تحقیقات ضد انحصاری در سراسر جهان شده؛ بسیار جنجال بر انگیز است.. نادلا اعلام کرد از FaceTime اپل و سایر فناوری‌ها در ویندوز 11 و فروشگاه مایکروسافت استقبال می‌کند.

این اقدامات مغایر با قوانین اپل استور یا همان walled garden است؛ که در آن سازنده آیفون فقط به کاربران اجازه می‌دهد نرم افزار را از App Store بارگیری کنند.

وی گفت: “ما می‌خواهیم موانعی را كه امروزه وجود دارد را از میان برداریم. سیستم عامل‌ها و دستگاه‌ها باید متناسب با نیازهای ما شکل بگیرند، نه برعکس.”

قبلیثبت رقم فروش 100 میلیون آیفون 12 بعد از 7 ماه







[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید