0

ویرایش پیام در واتساپ به‌زودی منتشر می‌شود؛ دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن!

ویرایش پیام در واتساپ به‌زودی منتشر می‌شود؛ دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن!
بازدید 176


پس از مدت‌ها، شرکت متا تصمیم گرفت گزینه ویرایش پیام در واتساپ را در اختیار کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان قرار دهد. گفته می‌شود که این ویژگی در آپدیت جدید واتساپ منتشر می‌شود.

اگر اهل تایپ کردن با موبایل خود باشید، می‌دانید که ارسال پیامی حاوی کلمات با غلط املایی چقدر خجالت آور است. گاهی اوقات می‌بینید که بعد از ارسال پیام، کلمه یا واژه‌ای را اشتباه تایپ کرده‌اید. حتی در مواردی، ویژگی تصحیح خودکار کیبوردتان ممکن است برخی از کلمات شما را با کلمات دیگر جایگزین کند؛ بدون اینکه شما حتی متوجه شوید. به همین دلیل است که هر پیام‌رسانی باید ویژگی ویرایش پیام را داشته باشد.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید:

ویرایش پیام در واتساپ

برخی از پیام‌رسان‌های دیگر، مثل تلگرام مدت‌هاست در کنار قابلیت‌های بی‌شماری که دارند، قابلیت ویرایش پیام‌ها را نیز در دسترس کاربران قرار داده‌اند؛ اما ظاهرا تیم توسعه‌دهندگان واتس‌اپ تاکنون اعتقادی به این قابلیت نداشته‌اند.

آخرین اپلیکیشن پیام‌رسان که چنین قابلیتی را دریافت کرده، iMessage اپل است. اپل با iOS 16، این قابلیت را در دسترس کاربران قرار داد تا بتوانند پیام‌های ارسالی خود را ویرایش کنند.

به‌زودی گزینه ویرایش پیام در واتس‌اپ اضافه می‌شود!
ویرایش پیام در واتساپ

در ماه ژوئن (خرداد)، گزارش شد که تیم توسعه WhatsApp در حال کار بر روی روش جدیدی است تا به کاربران امکان ویرایش پیام‌های ارسال شده را بدهد. اکنون، یک افشای جدید از WABetaInfo نشان می‌دهد که واتس‌اپ این پروژه را رها نکرده است.

اینطور که پیداست، WhatsApp درحال‌حاضر روی روشی کار می‌کند که به برنامه اجازه می‌دهد پیام‌های ارسالی شما را با نسخه‌های ویرایش شده خود جایگزین کند. علاوه‌براین، برای خواندن یک پیام ویرایش شده دریافتی، واتس‌اپ از شما می‌خواهد که آخرین نسخه برنامه را نصب کنید.

البته هنوز مشخص نیست که واتس‌اپ چقدر زمان برای ویرایش پیام‌های ارسالی‌تان به شما می‌دهد. همچنین باید توجه داشته باشیم که این ویژگی درحال‌حاضر در حال توسعه است و متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه عمومی این قابلیت جدید واتس‌اپ در دست نیست. با این حال، می‌توانیم مطمئن باشیم که به‌زودی شاهد آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد اضافه شدن گزینه ویرایش پیام در واتساپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: phonearena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید