0

ویدیوی رقص بشیر حسینی ؛ آیا این فیلم ساختگی است؟

ویدیوی رقص بشیر حسینی ؛ آیا این فیلم ساختگی است؟
بازدید 288

[ad_1]

کمتر از 24 ساعت گذشته ویدیوی رقص بشیر حسینی در خیابان منتشر شد. هنوز تایید یا تکذیبی از طرف بشیر حسینی صورت نگرفته است. آیا این ویدیو ساختگی است؟

مستر بلیط

سید بشیر حسینی کارشناش امور رسانه، در سال 1360 در تهران متولد شد. او دانش آموخته‌ی حقوق در مقطع کارشناسی ارشد بوده و دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباط است. فعالیت‌های او در صدا و سیما به عنوان کارشناس امور رسانه آغاز شد و داوری در برنامه عصر جدید هم شهرت بیشتری را برای او به همراه داشت.

آیا ویدیوی رقص بشیر حسینی ساختگی است؟

ویدیوی رقص بشیر حسینی در صفحات اجتماعی جنجالی بزرگ برپا کرد. هنوز هیچ گونه تایید و یا تکذیبی از سمت بشیر حسینی اعلام نشده است؛ اما به نظر می‌رسد این ویدیو مربوط به شخصی بسیار شبیه به ایشان باشد. زیرا با توجه به شخصیتی که از او سراغ داریم، بعید است که در خیابان برقصد و بخواند.

سید حسینی وقتی تنها 25 ساله بود، مقام جوان برگزیده کشوری در جشنواره «قابی برای جوانی» را کسب کرد. او که دوران دانشجویی خود را در دانشگاه‌های نام آشنایی همچون امام صادق و دانشگاه تهران گذرانده است، امروز به جایگاه و اعتباری در خور عقاید و باورهای خود رسیده است. گمان نمی‌رود که او با این سابقه، تمایلی به رقصیدن در خیابان داشته باشد.

دکتر بشیر حسینی مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و مشاور دانشگاهی و استعدادیابی است. بسیاری علت حضور او در برنامه عصر جدید را مربوط به روابط نزدیک ایشان با علی فروغی مدیر شبکه سه می دانند که در برخی همایش ها هم باهم حضور داشتند.

بیشتر بخوانبد:

نظر شما درباره ویدیوی رقص بشیر حسینی چیست؟ آیا این ویدیو ساختگی است؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید