0

وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی : تبلیغ پروژه‌های نامعتبر ممنوع شد

وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی : تبلیغ پروژه‌های نامعتبر ممنوع شد
بازدید 101


سازمان VARA مسئول تنظیم مقررات دارایی‌های دیجیتال در دبی است. وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی منجر به جلوگیری از تبلیغ پروژه‌های نامعتبر می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی به منظور محافظت از دارایی سرمایه‌گذاران نیازمند شفافیت بیشتر بازاریابان است. دبی در گذشته اقدام به وضع قوانین مرتبط با فعالان بازار ارزهای دیجیتال نموده بود، اما برخی از تنظیم‌کنندگان محلی قوانین بیشتری در بخش‌های بازاریابی و تبلیغات برای این صنعت معرفی کردند.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی

سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA)، رگولاتور اختصاصی کریپتوکارنسی در شهر دبی به شمار می‌رود. این سازمان دستورالعمل‌های نظارتی جدیدی در حوزه‌های بازاریابی و تبلیغات دارایی‌های مجازی منتشر کرده است.

وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی : تبلیغ پروژه‌های نامعتبر ممنوع شد

به گزارش گلف نیوز (Gulf News)، خبرگزاری محلی دبی، VARA در دستورالعمل‌های جدید خود به تمامی جنبه‌های گسترش، ارتباطات، تبلیغات، انتشار اطلاعات، تعامل با مشتریان و … اشاره کرده است. این دستورالعمل‌ها تمامی نهادهای مرتبط با دارایی‌های مجازی، نشریه‌های خبری مستقر در بی، پلتفرم‌های جستجو و تمامی کانال‌های اخبار آفلاین و آنلاین را پوشش می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، سازمان تنظیم مقررات دبی از تمامی ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی از جمله پلتفرم‌های تبلیغاتی می‌خواهد که از صحت واقعی تبلیغات اطمینان حاصل کنند و از انتشار هرگونه تبلیغاتی که مشتریان را گمراه می‌کند، بپرهیزند. سازمان VARA بارها هشدار داده است که دستورالعمل‌های جدید به محصولات MVP تعلق دارد. این سازمان در ادامه افزود:

مقررات جدید به طور مخصوص به فعالیت‌های بازاریابی و ارتباطات می‌پردازد. دبی به فعالان بازار کریپتو مجوز MVP اعطا می‌کند تا از انتشار هرگونه اطلاعات کذب و غیر حقیقی جلوگیری شود. این کار جهت حفظ سرمایه کاربران جامعه صورت می‌گیرد.

صرافی رمزنگاری FTX یکی از اولین شرکت‌هایی بود که مجوز MVP VARA را از طریق شعبه محلی خود در جولای 2022 دریافت کرد. این مجوز به FZE اجازه داد تا یک VASP را در منطقه راه‌اندازی کند. دستورالعمل‌های سازمان VARA به همراه برنامه‌های جدید ابوظبی برای راه‌اندازی استراتژی بلاک چین منتشر شده است. ابوظبی قصد دارد فعالیت‌هایی در جهت استراتژی کلی اقتصادی امارات انجام دهد.

وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی : تبلیغ پروژه‌های نامعتبر ممنوع شد
وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی

روز پنجشنبه، کمیته بلاک چین و دارایی‌های مجازی ابوظبی، اولین جلسه مربوط به استراتژی‌های اقتصادی را برگزار کرد. سازمان VARA دبی که در مارچ 2022 تأسیس شد، مسئولیت صدور مجوز و تنظیم کلیه VASPها را در مناطق آزاد بر عهده دارد. این رگولاتور با برنامه‌های جاه‌طلبانه مقرراتی خود شناخته شده است. VARA در ماه می اقدام به خرید زمین در دنیای واقعیت مجازی The Sandbox نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره وضع مقررات بازاریابی کریپتو توسط دبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید