0

وضعیت پرداخت یارانه تیر 1401 ؛ جاماندگان و معترضان بخوانند

وضعیت پرداخت یارانه تیر 1401 ؛ جاماندگان و معترضان بخوانند
بازدید 209


بعد از صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور، سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها جدیدترین وضعیت پرداخت یارانه تیر 1401 و اوضاع جاماندگان و معترضان را اعلام کرد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، درباره آخرین وضعیت یارانه جاماندگان و معترضان تیر 1401 گفته که حدود 2.5 میلیون نفر جامانده از یارانه تیر داشتیم و بنابر بررسی‌های وزارت رفاه، از این تعداد گروهی به تشخیص وزارت رفاه در دهک‌های اول تا نهم قرار گرفتند.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: با یارانه 300 هزار تومانی و قیمت‌های جدید چه می‌توان خرید؟

وضعیت پرداخت یارانه تیر 1401

طیبه حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت این افراد از سوی وزارت رفاه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی شده‌اند تا در لیست یارانه‌بگیران تیر قرار بگیرند. حسینی افزود:

علاوه براین از این میان این ۲٫۵ میلیون نفر، برخی هم به تشخیص وزارت رفاه، مشمول دهک دهم درآمدی هستند. طبق برنامه اصلاح ارزترجیحی به این گروه از شهروندان یارانه معیشتی تعلق نمی‌گیرد اما در مقابل حق ثبت درخواست اعتراض و رسیدگی مجدد محفوظ است.

وضعیت پرداخت یارانه تیر 1401 ؛ جاماندگان و معترضان بخوانند

خانم حسینی درباره بررسی درخواست معترضان یارانه تیر ماه 1401 نیز گفته که رسیدگی به این درخواست‌ها مسئولیت وزارت رفاه است و با تاکید شب گذشته رئیس جمهور، انتظار می‌رود که وزارت رفاه هرچه زودتر اسامی معترضان مستحق دریافت یارانه را تا موعد پرداخت یارانه تیر در اختیار سازمان قرار بدهد. حسینی ادامه داد:

وظیفه رسیدگی به درخواست معترضان و جاماندگان یارانه معیشتی با وزارت رفاه است و سازمان هدفمندی یارانه‌ها فقط مطابق لیست ارائه شده از سوی وزارت رفاه یارانه معیشتی را واریز می‌کند.

حسینی همچنین گفته که با توجه به این مهم که زمان پرداخت یارانه هر ماه، بیستم است، وضعیت معترضان و جاماندگان تا این تاریخ مشخص خواهد شد. در این بین کسانی که اعتراضشان قابل قبول واقع نشود همچنان حق ثبت اعتراض دارند.

خانم حسینی همچنین برای چندمین بار تاکید کرد که این سازمان به هیچ وجه برای هیچ کس، هیچ پیامکی درباره دریافت یارانه نقدی ارسال نکرده و در نتیجه شهروندان باید مراقب افراد سودجو و پیامک‌های قریبکارانه باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص وضعیت پرداخت یارانه تیر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید