0

واگذاری کارت هوشمند پایه یک ؛ کاسبی 500 میلیونی جدید

واگذاری کارت هوشمند پایه یک ؛ کاسبی 500 میلیونی جدید
بازدید 30


مشاهدات اخیر در فضای مجازی به این موضوع اشاره می‌کنند که افرادی با واگذاری کارت هوشمند پایه یک خود، تا 500 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنند. علت این امر چیست؟

واگذاری کارت هوشمند پایه یک توسط برخی از دارندگان این کارتها، یک بازار دیگر بوجود آورده است که مربوط می‌شود به واردات کامیون‌های اروپایی به کشور. پیش‌تر خبر داده بودیم که واردات کامیون به کشور نیز در ادامه روند واردات خودرو به زودی انجام خواهد شد. از این رو گفته می‌شود که افراد مالک کارت هوشمند پایه 1 می‌توانند به راحتی از اروپا کامیون وارد کشور بکنند.

در حقیقت این کار بازی دو سر سود است؛ چرا که هم فروشنده کارت هوشمند پایه 1 به سود هنگفت تا نیم میلیارد تومان می‌رسد و از طرف دیگر خریدار می‌تواند با قیمت‌های بسیار پایین، کامیون‌های باکیفیت اروپایی را خریداری و وارد بازار ایران کند.

بیشتر بخوانید: تعرفه واردات خودرو 15 درصد کاهش می‌یابد

واگذاری کارت هوشمند پایه یک تا 500 میلیون تومان

با جست و جویی در فضای مجازی با انبوهی از تبلیغات واگذاری کارت هوشمند پایه یک مواجه می‌شوید. این کارت‌ها با قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد واگذاری می‌شوند.

هر فردی با استفاده از این کارت می‌تواند یک دستگاه کامیون مخصوصاً مدل‌های اروپایی را وارد کند.

واگذاری کارت هوشمند پایه یک تا 500 میلیون تومان

نکته جالب توجه اینجاست که در این میان شرکت‌هایی هم با دریافت مبلعی در حدود ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان کار واردات کامیون را انجام می‌دهند. به نظر می‌رسد که باید نظارت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

به نظر می‌رسد که افراد خریدار این کارت‌های هوشمند می‌توانند پس از وارد کردن کامیون‌های مدنظر خود، آنها را با قیمت‌های بسیار بالاتر در بازار ایران بفروشد. یقیناً کامیون‌های اروپایی که توسط شرکت‌هایی مانند مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا و غیره ساخته می‌شوند، در ایران از محبوبیت بالایی برخوردارند و برخی از افراد برای اینکه مالک آنها شوند، حاضراند تا چند برابر قیمت نیز هزینه کنند. اینگونه واردات برای واردکنندگان بسیار پرسود خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین مجله خبری آی تی و دیجیتال درخصوص بوجود آمدن بازارهای مختلف در ایران به بهانه‌های گوناگون چیست؟ آیا شما هم با ما هم عقیده‌اید که واردات خودرو نتوانسته است بازار خودرو را از نابه‌سامانی نجات دهد؟ لطفاً نقطه نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید