0

واکنش جنجالی ایلان ماسک به تحریم تبلیغات در ایکس: بروید به جهنم!

واکنش جنجالی ایلان ماسک به تحریم تبلیغات در ایکس: بروید به جهنم!
بازدید 28


چندی پیش اپل و برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفتند تبلیغات خود در ایکس (توییتر سابق) را متوقف کنند. ایلان ماسک نیز در پاسخ به تحریم تبلیغات در ایکس در مصاحبه‌ای خطاب به این شرکت‌ها گفت: بروید به جهنم!
واکنش‌های اخیر ایلان ماسک به تنش‌ها و تحولات خاورمیانه در صفحه شخصی خود در X، حساسیت شرکت‌های بزرگ نظیر اپل، دیزنی، آی‌بی‌ام و پارامونت را برانگیخت تا جایی که اپل تصمیم گرفت تبلیغات خود در این پلتفرم را متوقف کند. این تصمیم در پی فعالیت‌های ایلان ماسک و انتشار آنچه پست‌های یهودستیز تلقی می‌شد و همچنین گزارش‌هایی مبنی بر نمایش تبلیغات اپل در کنار محتوای یهودستیز، گرفته شد. حال ایلان ماسک در یک مصاحبه به این موضوع واکنش شدیدی نشان داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واکنش ایلان ماسک به تحریم تبلیغات در ایکس

ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و یکی از ثروتمند‌ترین افراد دنیا، اخیرا در یک مصاحبه در خلال اجلاس DealBook نیویورک تایمز واکنش تند و جنجالی نسبت به تحریم تبلیغات شرکت‌های بزرگ در ایکس داشت:

خطاب به افرادی که می‌خواهند با تبلیغات از من باج‌گیری کنند، بهتر است با پول از من باج خواهی کنید، بروید به جهنم! متوجه شدید؟ بروید به جهنم.

تحریم تبلیغات در ایکس

نکته جالب توجه این است که باب ایگر، مدیر‌عامل دیزنی (یکی از شرکت‌هایی که تبلیغات خود را در X تحریم کرده بود) نیز در میان جمعیت حضور داشت و ایلان ماسک برای او دست تکان داد و با لبخند گفت: سلام باب!

ماسک در ادامه اظهار داشت که تحریم تبلیغات شرکت‌های بزرگ در ایکس ضربه بزرگی به این پلتفرم می‌زند:

این تحریم‌های تبلیغاتی در نهایت موجب مرگ ایکس خواهد شد. همه دنیا می‌دانند که تحریم تبلیغ‌کنندگان (اپل، دیزنی و…) شرکت را به نابودی می‌کشاند و ما این را با جزئیات کامل مستند خواهیم کرد.

گزارشی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که حدود 100 شرکت از اپل پیروی کرده و تبلیغات خود در ایکس را متوقف کرده‌اند. آمارهای داخلی این شرکت نیز نشان می‌دهند که این موضوع در نهایت موجب از دست رفتن سود 75 میلیون دلاری این پلتفرم می‌شود. اپل تاکنون درباره تحریم تبلیغات شرکت‌های بزرگ در ایکس و یا زمان توقف آن چیزی نگفته است اما باب ایگر در مصاحبه خود در DealBook گفت که قصد دارد تحریم‌های خود را تا دو برابر شدت دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در این‌باره چیست؟ آیا تحریم تبلیغات در ایکس ادامه خواهد داشت؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5mac

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید