0

وان پلاس نورد واچ رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

وان پلاس نورد واچ رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 115


محصول جدید OnePlus به نام وان پلاس نورد واچ که اولین ساعت هوشمند از سری نورد است، با صفحه نمایش 1.78 اینچی و باتری 10 روزه، بی سر و صدا در بازار هند رونمایی شد.

وان پلاس Nord Watch با ویژگی‌های قابل توجه مختلف از جمله صفحه نمایش بزرگ 1.78 اینچی AMOLED که از مهم‌ترین مشخصات این ساعت هوشمند است و نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز در بازار هند عرضه شده است. این ساعت همچنین از رزولوشن HD و حداکثر روشنایی 500 نیت پشتیبانی می‌کند.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات وان پلاس نورد واچ

یکی از قابلیت‌های دیگر نورد واچ این است که با برنامه N Health سازگار می‌شود، که از طریق آن کاربر می‌تواند به ویژگی‌هایی مانند اعلان پیام، کنترل موسیقی و همچنین ویژگی‌های ردیابی سلامت و نظارت دسترسی داشته باشد.

گفتنی است که در طراحی این ساعت هوشمند دقت زیادی به کار رفته و وان پلاس Nord Watch با طراحی شیک و محکم وارد بازار شده است. این ساعت همچنین از گواهی مقاومت در برابر آب IP68 بهره می‌برد و دارای مواد غیر‌قابل نفوذ در برابر عرق و تنفس است.

علاوه بر این، کاربر می‌تواند از طریق برنامه N Health به بیش از 100 صفحه تصویر زمینه ساعت دسترسی داشته باشد. این ساعت همچنین از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و دارای بسته باتری 230Mah است که می‌تواند تا 10 روز دوام بیاورد.

Nord Watch دارای تعدادی ویژگی نظارتی مرتبط با سلامت مانند ضربان قلب، سطح استرس و اشباع اکسیژن (SpO2) است. حتی ردیابی چرخه قاعدگی را برای زنان ارائه می‌دهد. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود و دارای برچسب قیمت 4999 روپیه (62 دلار) است.

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ از 3 اکتبر (11 مهر ماه) از طریق OnePlus.in، برنامه فروشگاه OnePlus و فروشگاه های OnePlus Experience در دسترس خواهد بود. فروش در آمازون از 4 اکتبر (12 مهر ماه) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات محصول جدید OnePlus به نام وان پلاس نورد واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید