0

وان پلاس بادز پرو 2 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

وان پلاس بادز پرو 2 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 86

[ad_1]

وان پلاس در طول رویداد جهانی خود از وان پلاس بادز پرو 2 به صورت رسمی رونمایی کرد. این محصول در عین شباهت ظاهری به مدل قبلی از ویژگی‌های جدیدی نیز برخوردار است.

شرکت وان پلاس در طی یک رویداد جهانی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در میان این محصولات قصد داریم در این مطلب به معرفی OnePlus Buds Pro 2 به عنوان جانشین Buds Pro که در سال 2021 عرضه شد، بپردازیم. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های کلی این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: وان پلاس پد با طراحی زیبا و سخت‌افزار قدرتمند رونمایی شد

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس بادز پرو 2

در یک نگاه کلی می‌توان گفت که وان پلاس Buds Pro 2 با داشتن ساقه‌های براق و گوش‌های مات سیلیکونی کمی مشابه مدل قبلی خود به نظر می‌رسد. این محصول که در دو رنگ مجزا (مشکی و سبز) تولید شده از گواهی IP55 برای مقاومت در برابر آب برخوردار است.

وان پلاس بادز پرو 2

وانپلاس بادز Pro 2 در بخش صوتی به درایورهای دوگانه با اندازه‌های 11 و 6 میلی‌متر مجهز شده که به کمک آن‌ها امکان حذف نویز فعال (ANC) تا 48 دسی‌بل فراهم شده است. همچنین این محصول از یک حالت شفاف برخوردار است تا کاربران بدون برداشتن هدفون قادر به تشخیص صداهای محیط اطراف خود باشند. گیمرها نیز می‌توانند با خیال راحت از این دستگاه صوتی استفاده کنند چرا که وان پلاس بادز پرو 2 از کدک صوتی LHDC 5.0 و تاخیر کم تا حداکثر 54 میلی ‌ثانیه پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه OnePlus Buds Pro 2 می‌توان به پشتیبانی از صدای فضایی 360 درجه، اکولایزر، بلوتوث 5.2، شارژ سیمی و بی‌سیم و اتصال همزمان به دو دستگاه اشاره کرد.

وان پلاس بادز پرو 2

طبق ادعای شرکت وان پلاس انرژی این دستگاه در صورت غیر فعال بودن قابلیت ANC تا 9 ساعت دوام می‌آورد و در صورت فعال بودن ANC این مقدار به 6 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

وان پلاس بادز پرو دو در کشور هند با قیمت 11999 روپیه از تاریخ 14 فوریه از طریق آمازون، وب سایت رسمی وان پلاس و خرده فروشی‌های آنلاین در دسترس خواهد بود. قیمت این محصول در بازارهای جهانی حدود 179 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره وان پلاس بادز پرو 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید