0

وام 200 میلیون تومانی برای همه! [+ شرایط و نحوه دریافت وام و ویدیو]

وام 200 میلیون تومانی برای همه! [+ شرایط و نحوه دریافت وام و ویدیو]
بازدید 172


وام 200 میلیون تومانی برای همه افراد جامعه از اواسط مهر ماه سال جاری آغاز شده است. برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت وام در ادامه با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

این روزها و با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اخبار وام برای همه اهمیت زیادی دارد. حالا خبر از اعطای وام 200 میلیون تومانی برای همه اقشار جامعه رسیده است.

چند روز پیش برایتان از وام 10 میلیونی مختص همه اقشار جامعه نوشتیم. حالا اما یک وام 200 میلیونی برای همه نیز توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اعطا می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

وام 200 میلیون تومانی برای همه افراد جامعه

وام 200 میلیون تومانی برای همه اقشار جامعه
وام 200 میلیون تومانی برای همه

وام 200 میلیونی مورد بحث مخصوص سرپرستان خانواری است که یارانه نقدی دریافت می‌کنند و در حال حاضر فقط در شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تهران پرداخت می‌شود.

شرکت‌هایی که از بانک مهر به کارمندان خود نیز حقوق می‌پردازند، امکان اعطای وام تا سقف 200 میلیون تومان را به کارکنانشان دارند. مبلغ و مدت زمان پرداخت پرداخت اقساط این تسهیلات متغیر بوده و براساس توانمندی افراد و سیاست‌های اعتباری بانک تعیین می‌شوند.

گفتنی است که حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات وام 200 میلیونی به 18 ماه می‌رسد. با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن و کارمزد چهار درصدی، مبلغ هر قسط به 12 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد. جمع کل اقساط 210 میلیون و 500 هزار تومان و سود کل وام 10 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

وام 200 میلیون تومانی برای همه افراد جامعه [+ شرایط و نحوه دریافت وام]
وام 200 میلیون تومانی برای همه [+ شرایط و نحوه دریافت وام]

وام یکی از روش‌های دنیای امروزی برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود برای امور مختلف استفاده می‌کنند.

وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌انگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.

در ادامه، تماشای ویدیو یورونیوز در خصوص «بهره بانکی چیست و چه تاثیری در اقتصاد دارد» خالی از فایده نیست:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره وام 200 میلیون تومانی برای همه افراد جامعه و شرایط و نحوه دریافت این وام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید