0

وام 10 میلیون تومانی برای همه مددجویان! [+شرایط و نحوه دریافت وام 10 میلیونی]

وام 10 میلیون تومانی برای همه مددجویان! [+شرایط و نحوه دریافت وام 10 میلیونی]
بازدید 141


وام 10 میلیون تومانی برای همه مددجویان کمیته امداد از اوایل مهر ماه سال جاری آغاز شده است. برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت وام در ادامه با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

وام قرض الحسنه یکی از محبوب‌ترین انواع وام در ایران است. این نوع وام درواقع نوعی قرارداد بین وام‌دهنده و وام‌گیرنده است که بنابر آن مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می‌شود و بنابر قرارداد او باید این مبلغ را به وام دهنده که معمولا بانک یا موسسه اعتباری است باز پس دهد.

این روزها بانک‌های مختلفی به سپرده‌گذاران خود وام قرض الحسنه ارائه می‌کنند. سقف تسهیلات وام قرض الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه آنطور که از نامش مشخص است، دارای نرخ کارمزد بسیار پایینی است و عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد از متقاضیان دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وام 10 میلیون تومانی برای مددجویان کمیته امداد

وام 10 میلیون تومانی برای تمام اقشار جامعه [+شرایط و نحوه دریافت]
وام 10 میلیون تومانی برای مددجویان کمیته امداد [+شرایط و نحوه دریافت]

نکته مهم که همین ابتدای امر باید به آن پرداخت اینکه در حال حاضر امکان ثبت نام وام 10 میلیونی برای همه افراد مددجو کمیته امداد به طور غیرحضوری وجود ندارد. در نتیجه هر سایت یا پایگاه آنلاینی که چنین ادعایی داشته باشد احتمالا کلاهبرداری است. بنابر مصوبه بانک مرکزی،‌ بانک‌ها می‌توانند از یارانه نقدی به عنوان ضامن وام استفاده کنند.

در حال حاضر بانک‌های قرض‌الحسنه وام 10 میلیون تومانی یارانه را پرداخت می‌کنند. یکی از این موارد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است که با ضمانت یارانه و سود صفر درصد و فوری در طی 24 ساعت وام 10 میلیونی می‌پردازد. این بانک وابسته به کمیته امداد امام خمینی است.

وام 10 میلیون تومانی برای تمام اقشار جامعه [+شرایط و نحوه دریافت]

همانطور که در بخش‌های قبل نیز گفتیم،‌ امکان ثبت نام غیرحضوری وام 10 میلیون تومانی یارانه در حال حاضر وجود ندارد. تاکید ما از این جهت است که اخیرا کلاهبرداران با ارسال پیام با موضوع وام یارانه و درخواست ارسال کد ملی و شماره تماس در حال کلاهبرداری و سواستفاده هستند. در نتیجه باید به این پیامک‌ها بی‌اعتنا باشید.

بنابر گزارش‌های رسمی، ثبت نام غیر حضوری وام ده میلیونی یارانه از طریق سایت https://refahi.ir/ نیز انجام نمی‌شود و این سایت ویژه استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی می‌باشد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت:

بنابر آخرین آمار مجموعه یارانه بگیران تا پایان شهریور 76 میلیون و 410 هزار و 389 نفر هستند.

این مقام مسئول گفت ستاد هدفمندی یارانه برای افراد پیامکی مبنی بر وام 10 میلیون تومانی یارانه ارسال نکرده و بنابراین افراد به هیچ عنوان وارد لینک ها نشوند.

وام یارانه ویژه سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند است و در حال حاضر فقط در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران پرداخت می‌شود. کلیه افرادی که یارانه دریافت می‌نمایند می‌توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر می‌باشد:

  • کارگشایی
  • ودیعه مسکن
  • تعمیرات ساختمان و احداث مسکن
  • اشتغال و کارآفرینی

گفته شده که به زودی پرداخت این وام 10 میلیون تومانی در دیگر نقاط و شهرهای ایران نیز آغاز خواهد شد.

ویدیو یورونیوز درباره «بهره بانکی چیست و چه تاثیری در اقتصاد دارد» را در ادامه مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ وام 10 میلیون تومانی برای همه مددجویان کمیته امداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید