0

وام ازدواج دهه شصتی ها ؛ مبلغ و شرایط دریافت

وام ازدواج دهه شصتی ها ؛ مبلغ و شرایط دریافت
بازدید 322


انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در توییتر شخصی خود پیامی مبنی بر اختصاص وام ازدواج دهه شصتی ها منتشر کرده است.

به گفته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، دهه شصتی‌ها می‌توانند به مناسب هفته ازدواج وام دریافت کنند. مبلغ این وام 100 میلیون تومان است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: ورود تپسی به پنج شهر جدید ؛ تپسی قصد گسترش فعالیت خود به سراسر ایران را دارد

وام ازدواج دهه شصتی ها

متن پیام خانم خزعلی:

به مناسبت هفته ازدواج، ‏مشکلات جوانان دهه شصتی را در هیئت دولت مطرح نمودم و ریاست محترم جمهور دستور دادند که تسهیلات ویژه برای زوجین دهه شصتی، علاوه بر وام ازدواج همگانی، در نظر گرفته شود. در نیمه دوم سال۱۴۰۰ این وام با همکاری معاونت روستایی، تنها خاص روستائیان بود.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده، در مورد مبلغ وام ازدواج دهه شصتی ها ، زمان و جزئیات پرداخت آن توضیح بیشتری نداده و این تنها توضیحی‌ است که ایشان در مورد تسهیلات ازدواج دهه شصتی‌ها بیان داشتند.

وام ازدواج دهه شصتی ها ؛ مبلغ و شرایط دریافت

انسیه خزعلی در سال گذشته اعلام کرده بود، افراد متولد دهه شصت روستایی و عشایری، اگر در آغاز هفته روستا و عشایر یعنی از 15 مهر 1400 تا پایان سال ازدواج کنند، جمعا به آنها 100 میلیون تومان وام ازدواج پرداخت می‌شود که 50 میلیون تومان به ازای هر نفر است.

در سال گذشته مبلغ 100 میلیون تومان وام ازدواج به زوجین روستایی و عشایری پرداخت شد. اکنون قرار است که این وام به تمامی دهه شصتی‌ها پرداخت شود. وامی با مبلغ 100 میلیون تومان؛ اما تاریخ ازدواج مشمولان و اینکه به چه کسانی این وام تعلق می‌گیرد مشخص نیست.

در قانون بودجه سال 1401، مبلغ این وام برای دختران زیر 23 سال و پسران زیر 25 سال 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که این مبلغ برای متولدین دهه شصت و هفتاد و دیگر افراد، 120 میلیون تومان خواهد بود. این به معنی ست که دسته اول در مجموع 300 میلیون تومان و دسته دوم 240 میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

وعده‌ای که معاون امور و زنان رئیس جمهور به مناسبت هفته ازدواج به دهه شصتی‌ها داده به این معنی است که علاوه بر 120 میلیون تومان، 100 میلیون تومان دیگر نیز قابل دریافت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره وام ازدواج دهه شصتی ها چیست؟ دیدگاه خود در این باره را با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید