0

واریز سود سهام عدالت شب یلدا قطعی شد [+ مبلغ سود و مشمولین]

واریز سود سهام عدالت شب یلدا قطعی شد [+ مبلغ سود و مشمولین]
بازدید 117


با اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، واریز سود سهام عدالت شب یلدا قطعی شد. در ادامه جزئیات مبلغ سود و افراد مشمول این دوره را ارائه می‌کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت شب یلدا خبر داد. طبق اعلام مهدی رضوانی‌فر، واریز سود سهام عدالت از فردا چهارشنبه، 30 آذر 1401 آغاز خواهد شد. بر اساس اخبار منتشر شده قبلی، واریز سود 600 و 1 میلیون و 128 هزار تومانی هزار تومانی سهام عدالت در دو مرحله انجام خواهد گرفت که مرحله اول از فردا 30 آذر آغاز شده و مرحله دوم نیز تا آخر سال واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد / شرکت‌هایی که سود را واریز نکنند جریمه می‌شوند!

واریز سود سهام عدالت شب یلدا

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز اولین مرحله سود سهام عدالت از فردا 30 آذر ماه 1401 خبر داد. این خبر در حالی است که پیش از این گفته شده بود که احتمالا سود سهام عدالت دی ماه واریز می‌شود. اما حالا به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد سود سهام عدالت یلدا را واریز کند.

آنگونه که رئیس سازمان بورس خبر داده است این سود در دو مرحله واریز می‌شود؛ یک مرحله آن فردا 30 آذرماه و همزمان با شب یلدا واریز می‌شود و بخش دوم این سود تا پایان سال واریز خواهد شد که زمان آن واریزی هنوز مشخص نیست.

واریز سود سهام عدالت شب یلدا

مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که مبلغ سود سهام عدالت شب یلدا چقدر است؟ پیش از این گفته شده بود که سود سهام عدالت دارندگان سهام 532 هزار تومانی 1 میلیون تومان است. دارندگان سهام عدالت یک میلیونی هم دو برابر این رقم سود دریافت می‌کنند؛ یعنی رقمی معادل 2 میلیون تومان. اما فردا شب تنها بخشی از این سود به حساب مردم واریز می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دارندگان سهام عدالت 532 هزار تومانی فردا مبلغ 600 هزار تومان سود دریافت می‌کنند و این رقم برای دارندگان سود سهام عدالت یک میلیونی 2 برابر است. یعنی دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی فردا نفری 1 میلیون و 128 هزار تومان سود سهام دریافت می‌کنند.

با این حساب یک خانوار چهار نفره در شب یلدا چه میزان سود دریافت می‌کنند؟ اگر سهام عدالت خانوار 532 هزار تومانی باشد، مبلغ سود سهام یک خانوار چهار نفره 2 میلیون و 400 هزار تومان است. مبلغ این سود برای یک خانوار چهار نفره که سهام عدالت 1 میلیونی دارند، حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان می‌شود.

اما در مجموع سود سهام عدالت خانوار 4 نفره چهار میلیون تومان و سود سهام عدالت دارندگان سهام 1 میلیونی 8 میلیون تومان می‌شود. اما فردا تنها نیمی از این مبلغ واریز می‌شود.

واریز سود سهام عدالت شب یلدا

افراد مشمول سود سهام عدالت شب یلدا

اما یارانه یلدایی رئیسی نصیب چه کسانی می‌شود؟ تاکنون 49 میلیون نفر سهام عدالت دریافت کرده‌اند و کلیه این 49 میلیون نفر فردا شب سود سهام عدالت سال 1400 خود را دریافت می‌کنند. اما 3.5 میلیون نفری که به تازگی قرار است مشمول سهام عدالت شوند، سودی دریافت نمی‌کنند. این گروه شامل برخی از اعضای کمیته امداد و سازمان بهزیستی است که تاکنون مشمول سهام عدالت نشده‌اند اما قرار است به زودی سهام عدالت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واریز سود سهام عدالت شب یلدا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید