0

واردات 4 خودرو میتسوبیشی توسط شرکت آرین موتور

واردات 4 خودرو میتسوبیشی توسط شرکت آرین موتور
بازدید 121


فرآیند ثبت سفارش واردات 4 خودرو میتسوبیشی که قرار است شرکت آرین موتور پویا آن‌ها را وارد کند به زودی آغاز خواهد شد.

شرکت آرین موتور پویا که تنها نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران است، به زودی واردات 4 خودرو میتسوبیشی از جمله اکسپندر، میراژ، ASX و اکلیپس کراس را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: خودرو فونیکس FX توسط مدیران خودرو معرفی شد؛ مشخصات، آپشن‌ها و قیمت

آغاز واردات 4 خودرو میتسوبیشی توسط شرکت آرین موتور پویا

میتسوبیشی اکسپندر که یکی از 4 خودرویی است که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو که در زمره خودروهای اقتصادی ژاپنی قرار می گیرد بین 15 تا 16 هزار و 500 یورو در بازارهای آسیا علی الخصوص خاورمیانه عرضه می‌شود.

واردات 4 خودرو میتسوبیشی

این ون کراس 7 نفره مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری است و توان تولید 103 اسب بخار با گشتاوری 141 نیوتن متر را دارد. اکسپندر با دو نوع گیربکس دستی 5 سرعته و 4 سرعته AT اتوماتیک به مشتریان عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این محصول که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارد در لیست واردات 4 خودرو میتسوبیشی برای ورود به ایران قرار گرفته است.

خودروی بعدی که در لیست واردات 4 خودرو میتسوبیشی قرار گرفته میراژ سدان است. این خودرو با قیمت 11 تا 13 هزار یورو در بازار خاورمیانه عرضه می‌شود.

واردات 4 خودرو میتسوبیشی

این خودرو که با نام آتراژ نیر شناخته می‌شود دارای یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندری با توان قدرتی 79 اسب بخار و گشتاور 100 نیوتن متر  است. همچنین گیربکس اتومات این محصول از نوع CVT  است که قدرت موتور را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. نکته مثبت این محصول میزان سوخت 5 لیتری آن است که در ازای هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند. وزن آتراژ 940 کیلومتر است که سرعت آن در 12.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

در لیست واردات 4 خودرو میتسوبیشی که شرکت آرین موتور قصد دارد آن را به بازار ایران بیاورد نام میتسوبیشی ASX نیز دیده می‌شود. نسخه فیس لیفت میتسوبیشی ASX با قیمت 18 تا 25 هزار یورو با ظاهری زیباتر و البته امکانات بیشتر در بازار خاورمیانه به فروش می‌رسد. اما از آنجایی که در آئین نامه واردات خودرو برای واردات سقف 20 هزار یورویی تعیین شده، مدل‌های پایه آن به بازار ایران خواهد آمد.

واردات 4 خودرو میتسوبیشی

میتسوبیشی ASX 2022 مجهز به یک موتور 2 لیتری با توان قدرتی 150 اسب بخار است که قدرت تولید شده از طریق گیربکس CVT به چرخ ها انتقال داده می‌شود. مصرف سوخت این خودرو در ازای هر 100 کیلومتر 8.5 لیتر است و سرعت آن ظرف 10 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

آخرین خودرویی که در لیست واردات 4 خودرو میتسوبیشی شرکت آرین موتور قرار می‌گیرد اکلیپس کراس خواهد بود. این خودرو به لحاظ ظاهری و سطح امکانات یک سر و گردن بالاتر از نمونه‌های قبلی ذکر شده قرار دارد.

واردات 4 خودرو میتسوبیشی

قیمت این خودرو در بازار خاورمیانه بین 20 تا 24 هزار و 500 یورو است که به لحاظ تعیین سقف 20 هزار یورویی آئین نامه واردات خودرو، مدل‌های پایه آن توسط شرکت آرین موتور وارد بازار خواهد شد. اکلیپس کراس دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندری است و می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار با گشتاوری 250 نیوتن متر تولید کند. همچنین قدرت تولید شده موتور با گیربکس CVT به چرخ ها منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واردات 4 خودرو میتسوبیشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید