0

واردات هنگتیان L4600 معروف به لندکروز چینی به ایران قطعی شد

واردات هنگتیان L4600 معروف به لندکروز چینی به ایران قطعی شد
بازدید 22

[ad_1]

واردات هنگتیان L4600 معروف به لندکروز چینی به ایران قطعی شد. نسخه چینی خودرو پر جذبه لندکروز به‌زودی توسط شرکت پرشیا خودرو وارد بازار کشور خواهد شد.

آنطور که خبرهای رسمی اعلام کرده‌اند، واردات لندکروز چینی به ایران قطعی شده است. خودرو هنگتیان L4600 که به آن لندکروز چینی می‌گویند قرار است تا چندی دیگر توسط شرکت پرشیا خودرو وارد بازار کشور شود. هنگتیان L4600 یک خودرو شاسی‌بلند آفرودی است که توسط مانیان خودرو به‌عنوان بازوی تولیدی پرشیا خودرو به ایران عرضه خواهد شد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران قطعی شد [+مشخصات فنی و تصاویر]

واردات لندکروز چینی به ایران قطعی شد

خبرها حاکی از آن است که شرکت پرشیا خودرو به‌همراه بازوی تولیدی خود یعنی مانیان خودرو قصد دارد شاسی بلند آفرودی هنگتیان L4600 را به بازار ایران عرضه کند. این محصول شرکت CHTC چین در واقع یک کپی از تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ بوده و بسیاری از رسانه‌های حوزه خودرو در جهان برای آن لقب لندکروز چینی را در نظر گرفتند.

واردات لندکروز چینی به ایران قطعی شد

هنگتیان L4600 به‌عنوان یک شاسی بلند آفرودی چینی در نسخه بنزینی به یک موتور 4.6 لیتری تنفس طبیعی 8 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 286 اسب‌بخار و گشتاور 410 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو و عقب انتقال پیدا می‌کند.

گفتنی است شرکت مانیان خودرو در گذشته برای عرضه خودروهایی از برندهای چینی اسکای ول، آئولوس، هونگچی و سوئیست اقدام کرده و تاکنون موفق به عرضه این خودروها به بازار ایران نشده است. در همین راستا باید منتظر بمانیم که آیا شرکت‌های پرشیا خودرو و مانیان خودرو طی همکاری با یکدیگر می‌توانند با دریافت مجوزهای لازم، خودرو چینی هنگتیان L4600 را به بازار ایران عرضه کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات لندکروز چینی به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید