0

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد
بازدید 142


واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تأیید شد. آنطور که مشخص شده یک خودروساز ایرانی قصد دارد خودرهای این برند را به ایران وارد کند.

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد و لیست خودروهای چینی در برنامه واردات خودرو مدام درحال افزایش است. چینی‌ها در صنعت خودروسازی نیز مانند هر صنعت دیگری این روزها بسیار درخشان ظاهر شده‌اند. این کشور باوجود جمعیت بسیار زیادی که دارد، مملو از شرکت‌های خودروسازی است که هرکدام ایده‌ها و تجربیات متفاوتی دارند و در خودروهای خود بکار می‌برند.

هم‌اینک باخبر شدیم که یک شرکت خصوصی ایرانی درصدد واردات خودروهای شرکت مطرح لینک اند کو برآمده و با این شرکت نیز وارد مذاکره شده است. همچنین عنوان شده است که این شرکت خصوص ایرانی، درنظر دارد با شرکت مطرح “جیلی” نیز وارد مذاکره شود. کمپانی لینک اند کو درسال 2016 در کشور سوئد تأسیس شد و نشان مشترک جیلی و ولوو محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: موافقت مجلس با تخصیص مجوز واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان بالای 50 درصد

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

منابع آگاه اطلاع داده‌اند که یک شرکت مطرح خودروساز خصوصی در ایران در حال مذاکره با نشان لینک اند کو چین است. بر همین اساس قرار است همین شرکت مذاکرات خود را برای واردات جیلی هم پیش ببرد. نشان جیلی و زیرمجموعه لینک اند کو از جمله نشان‌های بسیار مطرح چینی هستند که در بحث کیفیت بالاترین استاندارد را در بین چینی ها ارائه می‌دهند.

جیلی با خرید ولوو توانست پیشرفت‌های خوبی در زمینه فنی و کیفی داشته باشد و نمود یکی از همین پیشرفت‌ها، تاسیس برند لینک اند کو بود. این نشان از جمله برندهای چینی است که در اروپا فروش خوبی دارد و استانداردهای کیفی قاره سبز را پاس کرده است.

آن طور که مشخص است، شرکتی که قرار است خودروهای لینک اند کو (Lynk & Co) را وارد کند، یکی از خودروسازان خصوصی بزرگ کشور است که سابقه همکاری با چینی‌ها را دارد. به نظر می رسد واردات لینک اند کو هم متقاضیان زیادی دارد و به همین دلیل شرکت واردکننده هنوز نمی‌خواهد نام و نشانش رسانه‌ای شود.

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

کمپانی لینک اند کو در سال ۲۰۱۶ در گوتنبرگ سوئد تاسیس شد و نشانی مشترک از جیلی و ولوو به حساب می‌آید. هدف از تاسیس لینک اند کو به وجود آوردن برندی بود که خودروهایی مدرن ارائه می‌دهد و اساس ویژگی‌های هایتِک و اتصالات اینترنتی را در خود دارد. هنوز مشخص نیست چه مدل‌هایی از این نشان قرار است به صورت وارداتی به ایران بیایند. اما برترین مدل‌های لینک اند کو پیشرانه هایی هیبرید دارند و پایه مهندسی مشترک جیلی و ولوو در قوای محرکه آن‌ها به کار رفته است.

بر اساس آن چه تابحال مشخص است، سهم واردات چینی‌ها در روند فعلی بسیار بیشتر از هر کشور دیگری است. تا به‌حال برندهای زیادی از چین برای واردات مطرح شده‌اند. اما بدون تردید لینک اند کو مهم‌ترین و بهترین نشان چینی است که برای واردات به آن پرداخته شده است. باید منتظر بود و دید روند نهایی واردات لینک اند کو به کجا ختم می‌شود و دقیقاً چه زمان این نشان چینی-سوئدی به بازار ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات خودروهای لینک اند کو به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید