0

واتساپ محدودیت زمانی حذف پیام ها را به دو روز افزایش می‌دهد

واتساپ محدودیت زمانی حذف پیام ها را به دو روز افزایش می‌دهد
بازدید 226

[ad_1]

واتساپ قصد دارد محدودیت زمانی حذف پیام ها را به دو روز افزایش دهد تا فرصت بیشتری برای حذف پیام‌هایی داشته باشید که به هر دلیلی از ارسال آن‌ها پشیمان می‌شوید.

از عمده مشکلاتی که در پیام رسان رسان واتساپ وجود دارد، فرصت یک ساعته برای حذف پیام‌های ارسالی است. به نظر می‌رسد مدیران واتساپ برای این مشکل راه حلی پیدا کرده‌اند که در نسخه بتا قابل اجراست. چراکه حالا در نسخه بتا واتساپ، محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها تا 2 روز افزایش پیدا کرده است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: قابلیت های جدید واتساپ برای iOS ؛ پنهان کردن آخرین بازدید و وضعیت آنلاین

محدودیت زمانی حذف پیام ها

WABetaInfo گزارشی مبنی بر این موضوع منتشرکرده که نشان از افزایش محدودیت زمانی حذف پیام‌های ارسالی دارد؛ و برخی از کاربران می‌توانند در واتساپ نسخه 2.22.15.8 بتا پیام‌های ارسالی در گروه‌ها را تا 2 روز و 12 ساعت بعد از ارسال حذف کنند.

البته لازم به ذکر است که این امکان تنها برای گروهی از کاربران نسخه بتا قابل اجراست. WABetaInfo می‌گوید که هیچ علامت یا نشانه‌ای که نشان از این قابلیت در نسخه بتا داشته باشد وجود ندارد و با تلاش برای حذف پیامی که قبلا ارسال شده، متوجه این موضوع شده است.

واتساپ محدودیت زمانی حذف پیام ها را به دو روز افزایش می‌دهد

نخستین بار واتساپ این قابلیت را در سال 2017 به کاربران معرفی که تنها 8 دقیقه فرصت حذف پیام را داشتند که بعدا به 1 ساعت افزایش پیدا کرد. در سال 2021 گزارشی مبنی بر افزاش محدودیت زمانی حذف پیام تا سه ماه منتشر شده بود که هیچ وقت در دسترس کاربران قرار نگرفت.

تلگرام که به عنوان رقیب اصلی واتساپ محسوب می‌شود، امکان حذف 48 ساعته پست پس از ارسال را برای کاربران فراهم کرده است. این نشان می‌دهد که پیام رسان‌های متعلق به شرکت متا 12 ساعت بیشتر به کاربران برای استفاده از این قابلیت فرصت می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره محدودیت زمانی حذف پیام ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید