0

واتساپ قفل چت‌ها را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند

واتساپ قفل چت‌ها را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند
بازدید 21

[ad_1]

طبق آخرین اخبار دنیای تکنولوژی، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی امنیتی جدید بوده تا با همگام‌سازی قفل چت‌ها در تمامی دستگاه‌های متصل به یک اکانت، امنیت حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد.

این قابلیت جدید، قفل گفتگوها را در تمامی دستگاه‌های متصل به حساب کاربری شما همگام‌سازی می‌کند. به بیانی ساده، اگر شما یکی از چت‌های خود را در گوشی قفل کنید، آن چت در دستگاه‌های دیگر متصل به آن اکانت (برای مثال کامپیوتر و تبلت) نیز قفل می‌شود و اگر بخواهید با دیگر دستگاه‌های متصل به آن دسترسی پیدا کنید، لازم است رمز خود را وارد کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واتساپ قفل چت‌ها را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند

این قابلیت ابتدا توسط منبع مورد اطمینان WABetaInfo مشاهده شده و سپس تسترهای بتا نیز در آخرین نسخه بتای واتساپ برای اندروید با شماره 2.24.4.14 آن را مشاهده کرده‌اند.

واتساپ قفل چت‌ها را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند

واتساپ در سال گذشته قابلیت قفل کردن چت‌ را معرفی کرد. بعد از آن، این شبکه اجتماعی قابلیت دیگری با نام قفل مخفی (Secret Lock) را نیز عرضه کرد که با آن، کاربران می‌توانستند یک رمز عبور برای چت‌های خود بگذارند و چت‌های قفل شده هم مخفی می‌شدند و تنها کسی که رمز را بلد بود، می‌توانست به آنها دسترسی پیدا کند.

این قابلیت‌ها یک نقطه ضعف دارد و آن این است که قفل چت، منحصرا برای آن دستگاه اعمال می‌شود و دیگر دستگاه‌های متصل به اکانت می‌توانند به‌راحتی و بدون نیاز به رمز، به آن چت دسترسی پیدا کنند. حال با وجود قابلیت همگام سازی بین دستگاه‌ها برای اعمال قفل چت، این نقطه ضعف نیز برطرف خواهد شد.

انتظار می‌رود این قابلیت جدید واتساپ در آپدیت بعدی عرضه شود. به علاوه، اخیرا این شبکه اجتماعی تائید کرده که قصد دارد قابلیت اینترکانکشن بین پلتفرم‌های مختلف را عرضه کند؛ این بدین معناست که کاربران می‌توانند از طریق واتساپ به افرادی که در تلگرام، سیگنال و … اکانت دارند نیز پیام رد و بدل کنند. البته این قابلیت احتمالا تنها در اروپا در دسترس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید