0

هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری ؛‌ رمزارزهای بازیگر مشهور به سرقت رفت

هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری ؛‌ رمزارزهای بازیگر مشهور به سرقت رفت
بازدید 133


یکی از هکرهای صنعت کریپتوکارنسی اقدام به هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری نموده و در این عملیات حدود 185 هزار دلار اتریوم از سرمایه بازیگر مشهور به سرقت رفت.

بیل موری (Bill Murray)، بازیگر مشهور سینمای هالیوود اخیراً از طریق NFT اقدام به جمع‌آوری سرمایه‌ای معادل 185 هزار دلار اتریوم نمود. اما یک هکر در نهایت تمام مبلغ جمع‌آوری شده توسط موری را به سرقت برد.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: ناکامی هکرهای پروتکل Bridge : عملیات اکسپلویت ناموفق بود!

هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری

در هفته جاری حدود 1000 اثر هنری از بیل موری به فروش رفته است. مجموع فروش NFT بیل به 185 هزار دلار اتریوم می‌رسد. قرار بود این مبلغ به خیریه اهدا شود اما تنها چند روز پس از جمع‌آوری سرمایه، تمامی 185 هزار دلار توسط یک هکر به سرقت رفت.

هکر موفق شد وارد کیف پول رمزنگاری بازیگر مشهور هالیوودی شده و تمامی مبالغ حاصل از فروش NFT را به سرقت ببرد. هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری تنها یک نمونه از سوءاستفاده هکرهای فضای کریپتو به شمار می‌رود. بیل موری تنها شخص مشهوری نیست که قربانی حملات فیشینگ و هکری صنعت کریپتوکارنسی می‌شود.

هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری ؛‌ رمزارزهای بازیگر مشهور به سرقت رفت

خبر هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری توسط CoinDesk گزارش شد. تیم موری توانست NFTهای واقعی مجموعه را از کیف پول در معرض خطر خود خارج کند. در مجموع حدود 119.2 اتریوم (معال 185294 دلار آمریکا) از کیف پول بیل موری خارج شد.

طبق گزارش‌ها، تیم موری به پلیس شکایت کرده است، اما با توجه به ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، مشخص نیست که آیا آن‌ها در بازیابی وجوه از دست رفته موفق خواهند بود یا خیر. سازمان‌های دولتی به طور فزاینده‌ای به دنبال کلاهبرداران فضای کریپتو هستند، اما هکرهای کریپتوکارنسی معمولاً به جای حمله به کیف پول‌های شخصی به سراغ کلاهبرداری‌های بزرگ و عملیات راگ پول (rug pulls) می‌روند. باید دید که آیا قدرت اجتماعی موری به او کمکی خواهد کرد یا خیر.

ست گرین (Seth Green)، بازیگر همکار موری نیز در گذشته مورد حمله هکری قرار گرفته بود. هکرها اخیراً NFT های ایپ ست گرین را به سرقت بردند. وی برای بازپس‌گیری سرمایه‌ خود مجبور شد حدود 300 هزار دلار باج بپردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هک کیف پول ارز دیجیتال بیل موری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: thegamer

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید