0

هک نرم افزار AnyDesk ؛ [+بیانیه AnyDesk]

هک نرم افزار AnyDesk ؛ [+بیانیه AnyDesk]
بازدید 26

[ad_1]

شرکت AnyDesk در بیانیه ای به طور رسمی اعلام کرد که نرم افزار AnyDesk هک شده است. این شرکت از کاربرانش خواست به سرعت رمز کاربری خود را تغییر دهند.

شرکت AnyDesk در بیانیه ای از هک شدن نرم افزار دوست داشتنی کنترل از راه دور خود خبر داد. او همچنین از کاربران خواست رمز کاربری خود را به سرعت تعویض کنند و تا آپدیت بعدی برای استفاده از این نرم افزار دست نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اپل برای هفدهمین سال متوالی تحسین برانگیزترین شرکت جهان شد

این شرکت به کاربران خود هشذار ذاذه رمز حساب کاربری خود در سایت AnyDesk را سریعا تعویض کنید. این شرکت همچنین اعلام کرد اگز از این رمز در برنامه های دیگر هم استفاده کرده اید، حتما رمز خود را تغییر دهید.

در بیانیه‌ ای که شرکت AnyDesk راجع هک نرم افزارش منتشر کرده آمده که:

“به دنبال نشانه‌هایی مبنی بر وقوع یک حادثه در برخی از سیستم‌هایمان، ما یک ممیزی امنیتی انجام دادیم و شواهدی از سیستم‌های تولید به خطر افتاده پیدا کردیم. ما بلافاصله یک طرح اصلاح و پاسخ شامل کارشناسان امنیت سایبری CrowdStrike را فعال کردیم. طرح اصلاحی با موفقیت به پایان رسیده است. به مسئولان مربوطه اطلاع داده شده و ما در حال همکاری نزدیک با آنها هستیم. این حادثه مربوط به باج افزار نیست.

ما همه گواهی‌های مربوط به امنیت را لغو کرده‌ایم و سیستم‌ها در صورت لزوم اصلاح شده یا جایگزین شده‌اند. ما به زودی گواهی امضای کد قبلی را برای باینری های خود لغو خواهیم کرد و قبلاً شروع به جایگزینی آن با یک گواهی جدید کرده ایم.

سیستم‌های ما برای ذخیره کلیدهای خصوصی، نشانه‌های امنیتی یا گذرواژه‌هایی طراحی شده‌اند که می‌توانند برای اتصال به دستگاه‌های کاربر نهایی مورد سوء استفاده قرار گیرند. به عنوان یک اقدام احتیاطی، ما همه گذرواژه‌های پورتال وب خود، my.anydesk.com را باطل می‌کنیم، و توصیه می‌کنیم که کاربران در صورت استفاده از همان اطلاعات کاربری در جاهای دیگر، رمز عبور خود را تغییر دهند.

تا به امروز، ما هیچ مدرکی مبنی بر اینکه دستگاه های کاربر نهایی تحت تأثیر قرار گرفته اند، نداریم. ما می توانیم تأیید کنیم که وضعیت تحت کنترل است و استفاده از AnyDesk ایمن است. لطفاً مطمئن شوید که از آخرین نسخه با گواهی امضای کد جدید استفاده می کنید.

یکپارچگی و اعتماد به محصولات ما برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما این وضعیت را بسیار جدی می گیریم.”

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی هک نرم افزار AnyDesk چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید

[ad_2]

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید