0

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا مخصوص جنگ هسته ای ساخته شد!

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا مخصوص جنگ هسته ای ساخته شد!
بازدید 7

[ad_1]

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا با بودجه 13 میلیارد دلاری برای جنگ هسته‌ای احتمالی آماده می‌شود. این هواپیما مدیریت جنگ را به دولتمردان آمریکا از آسمان فراهم می‌کند.

با اوضاع آشفته امروزی و بروز جنگ‌هایی مانند جنگ روسیه و اوکراین، حملات گسترده و شدید اسرائیل به فلسطین، حتی حمله ایران به اسرائیل و غیره بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که ممکن است جنگ جهانی سوم برپا شود و این بار کشورهای بیشتری درگیر جنگ خواهند شد. اینجاست که تسلیحات هسته ای یک کشور می‌تواند نقشی پررنگ داشته باشد، چرا که برتری امروزه یک کشور در صورت وقوع جنگ، بهره‌مندی از سلاح هسته‌ای است.

آمریکا که از لحاظ تسلیحات نظامی و تکنولوژی‌های نظامی سردرمدار است بیش از دیگر کشورها می‌داند که سلاح هسته‌ای می‌تواند با یک کشور چکار کند. پس از این رو و حالا که احتمال وقوع جنگ جهانی سوم افزایش یافته، شاید ساخت ناوگان هواپیمای آخرالزمانی آمریکا بتواند از حملات هسته‌ای دیگر کشورها جلوگیری کند. گفتنی‌ست که این ناوگان در اصل به دو منظور ساخته می‌شود که اولی محافظت از رئیس جمهور آمریکا و دومی هدایت و مدیریت جنگ از آسمان است.

بیشتر بخوانید: انرژی هسته‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن برق تولید کرد؟

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا درحال ساخت است

نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری برای توسعه هواپیماهایی امضا کرده که جایگزین بویینگ‌های قدیمی می‌شوند که برای حفاظت از رییس‌جمهور طی حملات هسته‌ای استفاده می‌شد.

این بودجه به شرکت سیرا نوادا تخصیص یافته که جانشین هواپیمای E-۴B Nightwatch می‌شود که دارای یک پست فرماندهی متحرک و قادر به مقاومت در برابر انفجارهای هسته‌ای و تاثیرات الکترومغناطیسی است. طبق پیش‌بینی‌ها این پروژه «مرکز عملیات هوابرد بقا» (Survival Airborne Operations Center) نام گرفته و تا ۲۰۳۶ میلادی تکمیل می‌شود.

در این میان نیروهای هوایی آمریکا ناوگانی متشکل از ۴ هواپیمای E-۴B در اختیار دارد که حداقل یکی از آنها همیشه در وضعیت آماده‌باش است. اما این هواپیماهای بویینگ قدیمی شده و برخی قطعات آنها نیز منسوخ شده‌اند.

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا درحال ساخت است

شرکت سیرا نوادا در همین زمینه اعلام کرده مشغول ساخت یک مرکز کنترل هوابرد برای آینده است. در بیانیه شرکت آمده است: «چنین مرکزی در حقیقت یک هواپیمای بسیار مخصوص است که فرماندهی، کنترل و ارتباطات حیاتی طی رویدادهای اضطراری در سطح ملی را برای رییس‌جمهور ، وزیر دفاع و رییس ستاد مشترک آمریکا فراهم می‌کند.»

البته هنوز جزییاتی از طراحی هواپیما منتشر نشده اما احتمالاً مشابه E-۴B Nightwatch خواهد بود.

هواپیماهای آخرالزمانی فعلی دارای سیستم ارتباطات ماهواره‌ای پیشرفته، حفاظ‌های گرمایشی و هسته‌ای ، سیستم کنترل آکوستیک، سیستم تهویه هوای پیشرفته برای خنک نگه داشتن قطعات الکتریکی هستند.

همچنین این هواپیماها قادر به سوخت‌گیری در هوا هستند و می‌توانند به مدت ۳۵.۴ ساعت در هوا و در حالت عملیاتی بمانند. موتورهای چنین هواپیمایی که قادر به حمل ۸۰۰ هزار پوند هستند، ۵۲۵۰۰ پوند پیشرانش دارند. هر هواپیمای E-۴B حدود ۲۳۱ فوت طول و پهنای بال آنها ۱۹۵ فوت است. ساخت هریک از این هواپیماها ۲۲۳ میلیون دلار هزینه دارد.

بیشتر بخوانبد:

نظر شما درخصوص ساخت این هواپیماهای عجیب چیست؟ آیا باید منتظر وقوع جنگ جهانی سوم باشیم؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید