0

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 97


هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) رسما به عنوان نخستین ساعت ایرباد جهان رونمایی شد. در ادامه به معرفی هواوی Watch Buds می‌پردازیم.

بعد از مدتی شایعه، هواوی از واچ بادز به عنوان یک محصول ترکیبی پرده برداشت. گرچه در نگاه اول این محصول تفاوت خاصی با ساعت‌های هوشمند رایج هواوی و شیائومی ندارد، اما در واقع ترکیبی از ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم است.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) ؛ نخستین ساعت ایرپاد جهان!

این محصول به عنوان نخستین مورد با چنین طراحی، بسیار خلاقانه و دقیق ساخته شده است. در واقع گرچه انتظار می رفت یک ساعت با دو گوشی در داخلش، ابعاد بزرگی فراتر از تحمل داشته باشد، بازهم این ساعت ابعاد یک ساعت معمولی یعنی ضخامت 14.99 میلی‌متری دارد.

این ساعت هوشمند از یک نمایشگر دایره‌ای 1.43 اینچی برخوردار است که لبه‌های آن مسطح است. در عین حال بند این محصول از چرم گاو مرغوب ساخته شده است و درب آن مانند یک ساعت جیبی قدیمی به بالا می‌اید و به کاربران امکان می‌دهد هدفون را خارج کنند.

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گرچه این محصول دو ابزار مهم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، عملکرد آن افت ندارد و همچنان سیستم عامل هارمونی را اجرا می‌کند و از نصب برنامه‌های شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌کند.

از نظر عملکردهای ردیابی سلامت نیز هواوی واچ بادز از قابلیت‌های نظارت بر خواب، تشخیص اکسیژت خون، تشخیص ضربان قلب، بررسی شرایط سلامت قلب و غیره برخوردار است. به غیر از آن، بیش از 80 حالت ورزشی وجود دارد و دارای بیش از 200 دوره تناسب اندام داخلی است.

گوشی‌های هدفون در این محصول از اجزای کوچک سفارشی شده تهیه شده‌اند که در مقایسه با هدفون‌های دیگر تا 50 درصد حجم کمتری دارند. میزان استفاده از فضای داخلی گوشی‌ها نیز به 90 دصد رسیده و وزن هر یک حدود 4 گرم است.

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

با توجه به اندازه مناسب،‌هواوی طراحی دو آنتن هوشمند را برای آن‌ها کافی دانسته است که با توجه به روش‌های مختلف استفاده، برای دستیابی به عملکرد خوب بین آنتن‌های مختلف سوئیچ می‌شود.

گوشی‌های هندزفری هواوی Watch Buds به طور خودکار گوش چپ و راست را شناسایی می‌کنند و نیاز نیست در زمانی قرار دادنشان در گوش نگران این موضوع باشید. همچنین نیازی به تنظیم زاویه برای شارژ مغناطیسی نیست چراکه آن‌ها از شارژ 360 درجه پشتیبانی می‌کنند.

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مرکز کنترل هوشمند روی ساعت نیز  می‌تواند رد کاهش نویز موثر باشد. در عین حال می‌تواند هدست را برای اتصال به دستگاه‌های مختلف کنترل کند.

از نظر عمر باتری، Huawei WATCH Buds می‌تواند سه روز و در یک سناریوی کاربردی معمولی دوام بیاورد. شما می‌توانید به مدت 4 ساعت به موسیقی گوش دهید یا زمانی که کاهش نویز خاموش است به مدت 2.5 ساعت صحبت کنید. با روشن شدن حالت صرفه‌جویی در انرژی، عمر باتری می‌تواند به هفت روز برسد. علاوه بر این، واچ بادز از شارژ بی‌سیم فوق‌سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید