0

هواوی نوا 10z رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هواوی نوا 10z رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 143


امروز و تقریبا همزمان با رونمایی از سری میت 50 عنوان پرچمداران جدید هواوی، ناگهان گوشی جدیدی با نام هواوی نوا 10z در سایت کمپانی چینی ظاهر شد!

در شرایطی که احتمالا امروز همه نگاه‌ها معطوف به سری هواوی میت 50 خواهد بود، باید گفت که کمپانی چینی از امروز گوشی جدید دیگری نیز روانه بازار می‌کند که بیشتر به نظر یک محصول اقتصادی و ارزان‌قیمت با ظاهری شبیه به Huawei nova 8 SE Youth است.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

مشخصات و قیمت هواوی نوا 10z

nova 10z که قیمت 230 دلاری دارد از یک نمایشگر نسبتا بزرگ 6.6 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1080p برخوردار است که در جلوی آن یک حفره پانچ، میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

هواوی نوا 10z رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

پردازنده هشت هسته‌ای این دستگاه، چیپست کایرین 710A است که پیش‌تر در نوا 8 SE Youth به کار رفته بود و در نتیجه بعید است این دستگاه نیز قدرت پردازشی بالاتر از آن محصول داشته باشد. در حال حاضر اطلاعی از ظرفیت رم دستگاه نداریم اما این گوشی با دو ترکیب حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

احتمالا نقطه قوت این گوشی ارزان‌قیمت، دوربین آن است که یک ماژول سه‌گانه و شامل سنسورهای اصلی 64 مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.9، اولتراواید 8 مگاپیکسلی f/2.4 و ماکرو 2 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این محصول 4000 میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ آن 40 واتی است که برای یک گوشی با این مشخصات قابل قبول است.

این محصول به طور پیشفرض با سیستم عامل HarmonyOS 2.0، بلوتوث 5.1، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و با پشتیبانی از 802.11 a/b/g/n/ac عرضه می‌شود. در حال حاضر نوا 10 زد در چین و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه شده و بسته نسخه‌های 128 و 256 آن به ترتیب با قیمت 230 و 260 دلار عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هواوی نوا 10z چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید