0

هواوی میت ایکس 3 به عنوان جدیدترین پرچمدار تاشو چینی‌ها به زودی معرفی می‌شود

هواوی میت ایکس 3 به عنوان جدیدترین پرچمدار تاشو چینی‌ها به زودی معرفی می‌شود
بازدید 71


هواوی میت ایکس 3 به زودی به عنوان یک گوشی هوشمند تاشو پرچمدار جدید معرفی می‌شود. این گوشی برای رقابت با زد فولد 4 سامسونگ بزودی وارد بازار خواهد شد.

هوآوی یک گوشی پرپتانسیل بسیار سرسختی برای عرضه به عنوان یک دستگاه تلفن همراه جدید تاشو با طراحی شکل قدیمی در سال 2022 انتخاب کرد. با این حال، اکنون گفته می‌شود که OEM (تولیدکننده اصلی تجهیزات گوشی‌های تاشو هواوی) در طرح جانشین خود به طراحی مشابه گلکسی زد فولد 4 سامسونگ بازگشته است. گفته می‌شود که هواوی میت ایکس 3 از مرحله نمونه اولیه فراتر رفته و ممکن است اکنون به عرضه رسمی خود بسیار نزدیک باشد.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

برخی مشخصات هواوی میت ایکس 3

به نظر هوآوی تصمیم کمی عجیبی گرفته تا طراحی پیشرفته پرچمدار تاشو سابق خود میت X2 را کنار بگذارد تا اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سال 2022 احیا کند. ممکن است که Mate Xs 2 با قیمت کمتری عرضه شده باشد، اما با این حال دارای اشکال بالقوه‌ای است که نمایشگر 7.8 اینچی آن به دلیل طراحی پیچیده‌اش به طور مداوم در معرض عدم دید مناسب و پوشش آن قرار می‌گیرد.

هواوی میت ایکس 3

با این حال، ممکن است همه چیز در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو هوآوی دوباره تغییر کند. با توجه به حساب Weibo Wangzai Knows Everything، این گوشی با نام « Mate X3» عرضه خواهد شد و بنابراین، با طراحی مشابه گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با یک صفحه نمایش پوششی و پنل پشتی برای محافظت از نمایشگر اصلی آن در هنگام عدم استفاده به صفحه‌نمایش 8 اینچی اصلی خود باز خواهد گشت.

این افشاگر اکنون اعلام کرده که این دستگاه یک نمونه اولیه آماده تولید انبوه دارد که علاوه بر این، برای توسعه آتی آن به بخش‌های دیگر در هواوی منتقل شده است. بنابراین، ممکن است مدت زمانی در این بخش‌ها باشد.

پیش‌بینی می‌شود که این فبلت در نسل سوم خود مقرون به صرفه‌تر باشد، همچنین ممکن است در نسخه 4G/LTE از پردازنده رده بالای اسنپدراگون 8 نسل 2 برخوردار باشد.

با این وجود، علیرغم افزایش بالقوه عملکرد، ممکن است همچنان مجبور باشد با رقبای جدیدی مانند آنر مجیک Vs و اوپو فایند N2 مبارزه کند. این‌ها پرچم‌داران جدید موبایلی هستند که به عنوان سبک‌ترین، باریک‌ترین و در عین حال قوی‌ترین گوشی‌های تاشو جهان تا به امروز معرفی شده یا قرار است به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هواوی میت ایکس 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: notebookcheck

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید