0

هواوی فری بادز 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصت فنی

هواوی فری بادز 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصت فنی
بازدید 164


هواوی امروز گجت‌های متنوع و خاصی معرفی کرد که باید همه را از نظر طراحی بدیع بشماریم. ایرباد هواوی فری بادز 5 (FreeBuds 5) هم از این قاعده بدیع‌بودن مستثنا نیست.

دو سال بعد از معرفی فری بادز 4، هواوی محصولی جدید با طراحی خیره‌کننده و مشخصات قابل توجه روانه بازار کرده که حاکی از این است که هواوی در این دوسال به خوبی روی ایرباد جدید خود کار کرده است.

بیشتر بخوانید: گوشی های سری هواوی P60 با ارتباط ماهواره‌ای معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات هواوی فری بادز 5

به گفته کمپانی چینی، هواوی FreeBuds 5 از نظر طراحی با الهام از اشک‌های روپرت ساخته شده است. این ایرباد شکل جدیدی با منحنی کامل دارد و ساقه آن به شکل قطره آب طراحی شده که آن را نسبت به سایر رقبا کاملا قابل تشخیص می‌کند.

هواوی فری بادز 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصت فنی

این طراحی جدید البته از منظرهای گوناگون و در آزمایشات مختلف برای قرارگیری دقیق در گوش امتحان شده و شکل منحنی ساقه‌های آن می‌تواند به سادگی با ساختار مجرای گوش تطبیق داده شود تا تجربه استفاده ساده‌ای را برای کاربران به همراه بیاورد.

این ایربادز از فناوری کاهش نویز پیشرفته‌ای بهره‌مند است که به عملکرد کاهش نویز 3.0 ارتقا یافته است. از دریافت صدا تا پخش، کل پروسه عملکردی این مدل بهبود یافته و عملکرد کاهش نویز به مراتب قوی‌تری را به ارمغان می‌آورد.

هواوی فری بادز 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصت فنی

طراحی داخلی هواوی فری بادز 5 دارای معماری سه بخشی است. این بخش‌ها شامل صدا، ماژول باتری و برد مدار کنترل هستند که به طور مستقل قرار گرفته‌اند.

Huawei FreeBuds 5 با یک واحد موج مغناطیسی همراه شده است که توسط آهنرباهای قوی دو حلقه‌ای هدایت می‌شود. این هدفون‌های بی‌سیم از یک دیافراگم فوق‌العاده با قطر 11 میلی‌متر، همراه با فناوری فشار صدا Turbo استفاده می‌کنند. هواوی FreeBuds 5 همچنین از کدک‌های دوگانه L2HC و LDAC برای دستیابی به کیفیت صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند.

هواوی فری بادز 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصت فنی

ایرباد جدید هواوی دارای یک الگوریتم بهینه‌سازی شنوایی بلادرنگ با باند فوق‌العاده وسیع نیز هست و می‌تواند هوشمندانه در زمان واقعی با توجه به ساختار کانال گوش، وضعیت پوشیدن و سطح صدا را محاسبه کرده و جبران دقیق باند فوق‌عریض 100Hz-2kHz را درعرض 2 ثانیه تکمیل کند.

عمر باتری این ایرباد با در نظر گرفتن کیس آن تا 30 ساعت است. این دستگاه از شارژ سریع 5C پشتیبانی می‌کند و با 5 دقیقه شارژ، هدفون‌ها می‌توانند تا 2 ساعت محتوای صوتی پخش کنند.

هواوی فری بادز 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصت فنی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هواوی فری بادز 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید