0

هواوی احتمالا به زودی از گوشی تاشو سه لایه خود رونمایی کند

هواوی احتمالا به زودی از گوشی تاشو سه لایه خود رونمایی کند
بازدید 33

[ad_1]

غول فناوری چینی احتمالا زودتر از سامسونگ دست به کار شود و اولین گوشی تاشو سه لایه خود را تا سال 2024 به بازار معرفی و عرضه کند.

سامسونگ تا به حال انواع فاکتورهای طراحی مبتنی بر تکنولوژی نمایشگر قابل انعطاف را آزمایش کرده است. در نمایشگاه MWC، ما با نمونه های آزمایشی مانند مدل های چند لایه Flex S و Flex G و همچنین تبلت-لپ تاپ هیبریدی Flex Note آشنا شدیم. اما تا به حال، سامسونگ تنها فاکتورهای Flip و Fold را تجاری سازی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو سه لایه هواوی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

بر اساس یک گزارش که اخیرا منتشر شده، هواوی ممکن است یک گوشی سه لایه را در سال آینده به بازار عرضه کند. TrendForce با استناد به منابع داخلی، اعلام کرده است که هواوی در حال توسعه یک گوشی با قابلیت تاشو سه لایه است و این شرکت چینی، پیشرفت‌هایی را در این زمینه داشته و احتمالاً گوشی جدید خود را تا قبل از مارس 2024 به بازار عرضه خواهد کرد.

از طرف دیگر، تحلیلگر DSCCRoss می گوید که هواوی در ابتدا برنامه داشت که این گوشی سه لایه را در پایان سال 2023 عرضه کند، که این ممکن است نشان دهنده عدم پیشرفت قبل قبول در مسیر توسعه باشد.

هواوی احتمالا به زودی از گوشی تاشو سه لایه خود رونمایی کند

احتمالاً هواوی ممکن است از سامسونگ پیشی بگیرد و اولین گوشی تاشوی سه لایه را تجاری سازی کند، اما سوال بزرگ این است که آیا وقتی که سامسونگ می تواند با احتیاط به جلو برود، باید در این رقابت شرکت کند؟

سامسونگ برای بازار تاشو قصد دارد در سال 2024 برنامه های دیگری را در نظر بگیرد. این شرکت کره‌ای ممکن است بخواهد در سال آینده، به جای اینکه وقت خود را صرف ایده‌های عجیب و غریب نظیر توسعه گوشی‌های تاشو سه لایه کند، یک دستگاه گلکسی تاشوی میان رده و با قیمت ارزانتر روانه بازار کند.

سامسونگ قبلاً نشان داده است که توانایی خلق انواع فاکتورهای طراحی را دارد. اما اکنون، به نظر می رسد سامسونگ بیشتر تمرکز خود را بر فراگیر شدن گوشی های تاشو می گذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی تاشو سه لایه هواوی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید