0

هوآوی Mate 50 تاییدیه 3C را دریافت کرد

هوآوی Mate 50 تاییدیه 3C را دریافت کرد
بازدید 137

[ad_1]

هفته گذشته سه مدل از سری هوآوی Mate 50 از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات تاییدیه 3C دریافت کردند تا مشخص شود به زودی پرچمداران جدید هواوی عرضه می‌شوند.

آبان تتر

هوآوی، غول تولیدی چینی، علیرغم موقعیت نامناسب خود در بازار، همچنان روی گوشی‌های هوشمند کار می‌کند. شرکت چینی از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا اعلام کرده که دیگر تنها چیزی که اکنون می‌خواهد، بقا و حفظ برند خود در بازار گوشی‌های هوشمند است.

هفته گذشته سه مدل از سری هوآوی میت 50 از ممیزی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات عبور کردند تا وارد شبکه شوند. بر اساس این گزارش، این سری شامل هواوی Mate 50، هواوی Mate 50 Pro و هواوی Mate 50 RS است اما متاسفانه جزئیات خاصی از این گوشی های هوشمند در تاییدیه موجود نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

تاییدیه 3C برای گوشی‌های هوآوی Mate 50

اکنون نسخه استاندارد هواوی Mate 50 گواهینامه کیفیت 3C چین را دریافت کرده است. مدل شبکه، DCO-AL00 است که تا 66 وات شارژ سیمی را پشتیبانی می‌کند. بنابر فهرست گواهینامه 3C، هر سه دستگاه از استانداردهای TD-LTE / LTE FDD / WCDMA / CDMA 1X / GSM پشتیبانی می‌کنند.

هوآوی Mate 50
سری هوآوی Mate 50

علاوه بر این، همه آنها از حالت آماده به کار دو سیمکارت پشتیبانی می‌کنند و همچنین دارای سیستم عامل هارمونی او اس هوآوی هستند. البته که هیچ یک از این سه مدل از 5G پشتیبانی نمی‌کنند.

در حال حاضر، تاریخ رسمی معرفی این سری پرچمدار هواوی مشخص نیست. با این حال، گمانه‌زنی‌هایی در مورد زمان عرضه سری Mate 50 هوآوی وجود دارد. به گفته وبلاگ نویس دنیای فناوری، wangzaibaishitong، در ویبو (Weibo) هوآوی کنفرانس معرفی محصول جدیدی را برای سری Mate 50 در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برنامه‌ریزی کرده است.

در این رویداد انتظار می‌رود که این شرکت از گوشی های هواوی Mate 50e، Mate 50، Mate 50 Pro و Mate 50 RS رونمایی کند. از نظر پردازنده، به جز Mate 50e که با اسنپدراگون 778G عرضه می‌شود، تمامی سری های دیگر از پردازنده (SM8425 ) Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌کنند. با این حال، این صرفا نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

هوآوی Mate 50 تاییدیه 3C را دریافت کرد

طبق افشاگری‌های قبلی، سری Mate 50 هوآوی باعث ارتقای تصویربرداری خواهد شد. بخش دوربین چند ارتقاء قابل توجه خواهد داشت. علاوه بر این، این دستگاه با سیستم هوآوی هارمونی او اس 3.0 عرضه خواهد شد.

پیکربندی کلی این محصول قوی‌تر از سری P50 است، اما همچنان یک مدل 4G است. در میان آن‌ها، Mate 50 Pro دارای یک ماژول دوربین حلقه ستاره‌ای در پشت است. این دستگاه در قسمت جلویی نیز از تشخیص چهره برای باز کردن قفل پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی Mate 50 چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید