0

همه انتظارات ما از رویداد Samsung Galaxy Unpacked

همه انتظارات ما از رویداد Samsung Galaxy Unpacked
بازدید 128

[ad_1]

کمپانی سامسونگ تأیید کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در 11 آگوست برگزار می‌شود. در این بین TM Roh، رئیس مشاغل تلفن همراه سامسونگ اطلاعاتی را در مورد این رویداد فاش کرد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، به طور خلاصه، اخباری در مورد دو گوشی تاشو Fold و Flip، دو ساعت جدید و یک هدست TWS به گوش می‌رسد.

Samsung Galaxy Z Fold3

پشتیبانی از قلم S به Galaxy S21 Ultra اضافه شد و همراه با Galaxy Z Fold3 نیز عرضه می‌شود. با این حال، قلم مانند مدل‌های Note با گوشی ادغام نمی‌شود. به عنوان مثال، شما باید آن را با USB-C شارژ کنید. مشخص نیست که صفحه نمایش 6.2 اینچی خارجی از قلم پشتیبانی می‌کند یا خیر.

صفحه نمایش داخلی اولین صفحه نمایش سامسونگ است که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد. این دوربین با کیفیت 4 مگاپیکسل عکس می‌گیرد. صفحه نمایش خارجی دارای یک دوربین معمولی پانچ 10 مگاپیکسلی است. در مورد دوربین اصلی در Z Fold3، انتظار داریم که یک دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی (واید، اولتراواید، تله فوتو) در آن قرار داده شود.

با توجه به قیمت‌های فاش شده، سامسونگ Galaxy Z Fold3 با حافظه‌ی 256 گیگابایت در اروپا 1900 یورو/2000 یورو قیمت خواهد داشت. مدل 512 گیگابایتی نیز با قیمتی حدود 120 یورو/110 پوند عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy Z Flip3

Galaxy Z Flip3 با بدنه کوچکتری نسبت به نسخه قبلی خود عرضه می‌شود؛ در حالی که ظرفیت باتری همان 3300 میلی آمپر ساعت است. ممکن است سامسونگ سرعت شارژ سیمی خود را از 15 وات به 25 وات افزایش دهد.

این گوشی همچنین از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 پشتیبانی می‌کند. مشخص نیست که آیا نسخه Exynos عرضه خواهد شد یا خیر.

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip3 با حافظه 128 گیگابایتی 1100 یورو است و ارتقاء آن تا 256 گیگابایت تنها 50 یورو اضافه‌تر نیاز دارد.

Samsung Galaxy Watch4 و Watch4 Classic

سامسونگ از دو ساعت خود رونمایی می‌کند-Galaxy Watch4 Classic و مدل اسپرت (بدون حاشیه) Galaxy Watch4.

این ساعت در اندازه‌های بزرگ و کوچک به ترتیب با نمایشگرهای 1.36 و 1.19 اینچی عرضه می‌شود که رزولوشن 450 در 450 پیکسل دارند.

مدل‌های کلاسیک از فولاد ضد زنگ ساخته شده و اندازه آنها 46 میلی متر و 42 میلی متر است. مدل‌های آلومینیومی در اندازه‌های 44 و 40 میلی متری کمی کوچکتر هستند. هر دو مدل دارای محافظ Gorilla Glass DX بر روی صفحه نمایش، IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب هستند.

پس از سالها استفاده از سیستم عامل داخلی Tizen، ساعت‌های جدید با Wear OS عرضه می‌شوند. این بدان معناست که برنامه‌های گوگل (به عنوان مثال مپ) در سری Watch4 و Google Assistant (و Bixby نیز) در دسترس خواهد بود.

Samsung Health برای شمردن گام شما، نظارت بر ضربان قلب و اندازه گیری اکسیژن خون (SpO2) در نظر گرفته شده است، همچنین نوار قلب نیز وجود دارد، به علاوه ساعت‌ها قادر به تجزیه و تحلیل بدن کاربر هستند.

سری Watch4 مجهز به Exynos W920 است که دارای “زمان پردازش 1.25 برابر سریعتر نسبت به Exynos 9110” و “8.8 برابر عملکرد گرافیکی روان‌تر” است.

قیمت‌های اروپایی واچ 4 برای مدل 40 میلی متری 280 یورو و 310 یورو برای مدل 44 میلی متری است. نسخه کلاسیک ساعت 42 میلی متری 380 یورو و ساعت 46 میلی متری 410 یورو قیمت خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی بادز 2(Galaxy Buds2)

هدست TWS جدید سامسونگ، Galaxy Buds2، دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با 3 میکروفون در هر هدفون عرضه خواهد شد. عمر باتری برای هر گوشی با ANC 5 ساعت و بدون آن 8 ساعت خواهد بود.

گوشی‌ها دارای سطح براق و گواهی مقاومت IPX7 در برابر آب خواهند بود. همچنین از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنند.

Samsung Galaxy Buds2 با قیمت 160 یورو در دسترس خواهد بود.

سامسونگ گلکسی S21 FE عرضه نمی‌شود

ما پیش از این تصاویر و مشخصات Galaxy S21 FE را مشاهده کرده‌ایم. آخرین اطلاعاتی که داریم این است که این گوشی تا اکتبر عرضه نمی‌شود؛ پس در این رویداد منتظر S21 FE نباشید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید