0

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو ممکن است چهار نسل طول بکشد تا آی‌پد را کنار بگذارد

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو ممکن است چهار نسل طول بکشد تا آی‌پد را کنار بگذارد
بازدید 23


هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل که به تازگی معرفی شده، توجه‌ زیادی را به خود جلب کرده است. اما آیا این محصول اپل توانایی رقابت و جایگزین شدن با سایر محصولات این کمپانی را دارد؟ برخی متخصصان حوزه فناوری معتقدند اپل ویژن پرو برای رسیدن به این امر راهی طولانی در پیش دارد.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل که اخیراً معرفی شده است، به دلیل پتانسیل خود برای متحول کردن تعامل و سرگرمی، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. با این حال، طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، سفر آن برای تبدیل شدن به یک برگ برنده‌ی واقعی ممکن است طولانی تر از آن چیزی باشد که برخی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی اپل ویژن پرو ؛ انقلابی در هدست‌های واقعیت ترکیبی

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل هنوز یک محصول بی عیب و نقص نیست

منابع گرومن در گروه محصولات ویژن اپل معتقدند که این دستگاه از “شکل ایده‌آل” خود فاصله زیادی دارد و ممکن است قبل از اینکه واقعاً از انتظارات مشتری برای استفاده روزمره فراتر رود، به چهار نسل اصلاح نیاز داشته باشد. در حالی که تعریف دقیق این “شکل ایده‌آل” مشخص نیست، دلواپسی‌های خریداران اولیه سرنخ‌هایی را ارائه می‌دهد.

وزن هدست، عمر باتری، کمبود برنامه و اشکالات نرم افزاری از ضعف‌های فعلی این محصول است. کاربران استفاده‌ی طولانی مدت را خسته کننده می‌دانند و اکوسیستم محدود برنامه مانع تطبیق پذیری آن می‌شود. گورمن به موازات رویکردهای گذشته‌ی اپل می‌پردازد و پیشنهاد می‌کند که چهار نسل بهبود مشابه آیفون، آی‌پد و اپل واچ می‌تواند ویژن پرو را به سمت جایگزینی برای آی‌پد سوق دهد.

این دیدگاه‌ها همچنین با دیدگاه ایلان ماسک، که هفته گذشته در X (توئیتر سابق) در رابطه با ویژن پرو به اشتراک گذاشت، همخوانی دارد. به گفته او، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو به مانند اولین آیفون اپل، هنوز عالی نیست. با این حال، به نظر او، آیفون 3 تمام مشکلات را حل کرد و به یک دستگاه عالی تبدیل شد. او معتقد است که این مورد بسیار شبیه به ویژن پرو نیز خواهد بود.

گورمن استدلال می‌کند که تلاش‌های اپل برای جایگزین کردن آی‌پد به جای مک، نتایج مطلوبی را به همراه نداشته است. ویژگی‌ها شکاف بهره‌وری را به‌طور کامل پر نکرده‌اند، و آی‌پد را در موقعیتی مبهم در مجموعه اپل قرار داده است. او ویژن پرو را با قیمت فعلی 3500 دلاری‌اش بیشتر به عنوان یک «نمونه اولیه» می‌داند که توسط کاربران اولیه تأمین مالی شده است تا یک محصول مصرفی بدون ایراد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما آیا ویژن پرو اپل توانایی کنار گذاشتن فناوری‌هایی که امروزه به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم را دارد؟

نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید