0

نهنگ‌های اتریوم همچنان به خرید ادامه می‌دهند

نهنگ‌های اتریوم همچنان به خرید ادامه می‌دهند
بازدید 168


بر اساس داده‌های Santiment، نهنگ‌های بزرگ اتریوم در سه هفته گذشته، به طور مستمر در حال افزایش دارایی‌های خود بوده‌اند. پس از شروع زمستان کریپتویی و ریزش 39 درصدی قیمت اتریوم، کیف‌پول‌هایی که بین 100 تا 100 هزار اتریوم دارایی داشتند، اقدام به خرید ETH در مقیاس گسترده کردند.

مستر بلیط

روند ریزشی اتریوم از 7 ژوئن (17 خرداد) و دقیقاً دو روز قبل از خروج ETH از محدوده 1725-1980 دلاری و ریزش 50 درصدی آن آغاز شد. با آغاز چرخه نزولی بازار رمزارزها، اتریوم به کمترین ارزش خود در یک سال و نیم اخیر رسید.

نهنگ‌های اتریوم 1.1 درصد از کل عرضه ETH را خریداری کردند

قیمت این رمزارز در چرخه نزولی تا 881 دلار ریزش کرد. پس از اصلاح عمیق قیمتی، انتظار می‌رفت اتریوم بازگشت قیمتی داشته باشد. نرخ ETH در حال حاضر بین 1000 تا 1300 دلار نوسان می‌کند. در این محدوده نهنگ‌های اتریوم مشغول انباشت بزگترین آلت کوین بازار هستند. این نهنگ‌ها 1.1 درصد از کل عرضه ETH را خریداری کرده‌اند.

نهنگ‌های اتریوم در حال جبران ریزش 39 درصدی این رمزارز هستند

باوجود اینکه بیت کوین بزرگترین رمزارز بازار به شمار می‌رود، بسیاری از کاربران نسبت به صحت موارد کاربردی آن مانند ذخیره پول و ارائه تکنولوژی جدید بدبین شده‌اند. به نظر می‌رسد در آینده شاهد تبدیل اتریوم به بزرگترین رمزارز بازار باشیم. سوالی که این روزها ذهن اکثر سرمایه‌گذاران را مشغول می‌کند این است که آیا اتریوم به کف قیمتی خود رسیده است یا خیر.

پاسخ این سؤال تا حد زیادی مبهم است. از یک طرف، ETH، حدود 79 درصد با اوج قیمتی 4860 دلاری خود در نوامبر فاصله دارد. از سوی دیگر، بزرگترین آلت کوین بازار علی‌رغم قرار گرفتن در محدوده 800-900 دلاری، همچنان در نزدیکی یک سطح حمایتی مهم قرار دارد.

در صورتی که ETH نتواند سطح حمایتی خود را حفظ کند، شاهد ادامه ریزش آن خواهیم بود. برخی از داده‌ها نیز نشان می‌دهند که برای تکمیل چرخه نزولی بازار، کاهش 7-10 درصدی قیمت ETH الزامیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انباشت ETH توسط نهنگ‌های اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید