0

نمونه اولیه آیفون 16 از طراحی مجدد نسل جدید خبر می‌دهد

نمونه اولیه آیفون 16 از طراحی مجدد نسل جدید خبر می‌دهد
بازدید 29


شایعه شده که امسال اهالی کوپرتینو دست به تغییراتی در ظاهر و طراحی نسل جدید آیفون‌های خود خواهند زد و نمونه اولیه آیفون 16 این شایعه را تایید می‌کند.

جزئیات جدید در مورد سری آینده آیفون 16 همچنان آشکار می‌شود. به عنوان مثال، تاکنون متوجه شده‌ایم که دکمه عکسبرداری آیفون 16 ممکن است عملکردی شبیه به DSLR ارائه دهد و جزئیاتی در مورد پردازنده و دوربین جمع‌آوری کرده‌ایم. اکنون، نمونه اولیه فاش شده نشان می‌دهد که تغییر بسیار مهم تری در راه است. بر این اساس، آیفون 16 تحت تأثیر یک بازطراحی کامل قرار خواهد گرفت و پایان دورانی است که پنج سال پیش با آیفون 11 پرو آغاز شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمونه اولیه آیفون 16

طراحی آیفون‌ها بدون شک یکی از مواردی است که بیشتر مورد انتقاد قرار گرفته است. این شرکت اغلب از تغییرات قابل توجه اجتناب می‌کند و برای چندین سال به یک زبان طراحی مشابه پایبند است، که منجر به اعتراض کاربران به مشابه بودن طراحی نسل جدید با نسل قدیم علیرغم بهبود عملکرد قابل توجه می‌شود.

اطلاعات اخیر حاکی از آن است که اپل ممکن است امسال واکنش‌های مشابهی با آیفون 16 دریافت کند که باعث ناامیدی از نظر طراحی شود. با این حال، به نظر می‌رسد که مدل‌های آینده از طراحی جدیدی برای دوربین‌های عقب بهره می‌برند و دو لنز مورب را با دو لنز دوربین عمودی در پشت جایگزین می‌کنند.

Apple Hub on X: "The rumored iPhone 16 design looks nice 🔥 A mix of iPhone X + 11 https://t.co/IVWGUFdrR4" / X

تصویری که ادعا می‌شود نمونه اولیه آیفون 16 است در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. برخلاف تصور عمومی، انتظار می‌رود که تغییرات عمده‌ای در طراحی برای نمونه اولیه آیفون 16 وجود داشته باشد. با این حال، برخی تغییرات احتمالی ممکن است به نتیجه نرسند. به عنوان مثال، ادعاهای اخیر حاکی از افزایش اندازه آیفون 16 پرو است، اما به نظر می‌رسد که نسخه پرو مکس ممکن است رشدی در ابعاد نداشته باشد. اگرچه اندازه گیری‌های دقیق در دسترس نیست، اما نشانه‌هایی از افزایش جزئی بالقوه، احتمالاً حدود چند دهم اینچ وجود دارد.

iPhone 16 camera design follows the old iPhone 12 design but the Pro version design will follow the iPhone 15 | MobileDokan

با این حال، مهم ترین تغییر بدون شک در مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس رخ خواهد داد. اپل امسال طراحی دوربین مورب را که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد کنار خواهد گذاشت. در عوض، به چیدمان دوربین آشنا با iPhone X و iPhone 11 برمی‌گردد. اگرچه این ممکن است برای بسیاری از کاربران تغییر چندانی نداشته باشد و همچنان کسانی را که انتظارات زیادی از طراحی دارند ناامید کند. با این وجود، باید اذعان داشت که ایجاد یک تغییر قابل توجه در طراحی در یک گوشی با جلوی کاملاً پوشانده شده با صفحه نمایش که هر سال عرضه می‌شود، چندان امکان پذیر نیست.

آیفون 16 و آیفون 16 پرو مکس از نظر دوربین ظاهری مشابه خواهند داشت. با این حال، به لطف چیدمان دکمه‌های جدید، از نظر طراحی نیز به‌روز خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود که دکمه‌های لمسی خازنی دستخوش دگرگونی شوند، یا صاف شوند یا اندکی در شاسی فرو رفته باشند. اگرچه جزئیات مشخصی منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که این تغییر عمدتاً تحت تأثیر نزدیکی به موتور زیر است.

یک چشم انداز جذاب دیگر برای آیفون 16 پرو شامل یکپارچه سازی دوربین پریسکوپ است. مدل EVT1 آیفون 15 پرو یک پریسکوپ مربعی را به نمایش گذاشت که از نظر اندازه با CMOS دوربین اصلی قابل مقایسه است اما کوچکتر از همتای Pro Max خود است. اگرچه این CMOS کوچکتر دارای تغییر دیافراگم 4 برابری بود، اما به طور قابل توجهی در مدل EVT2 وجود نداشت.

در مورد ابعاد و اندازه آیفون 16 پرو، در حالی که بسیاری از منابع دیگر می‌گویند که اندازه آن افزایش یافته است، با توجه به اطلاعات منتشر شده تا کنون هیچ تغییری در آن مشاهده نمی‌شود، حداقل این همان چیزی است که ما در حال حاضر می‌بینیم. اگرچه بدون اندازه‌گیری دقیق، نمی‌توان در این مورد مطمئن بود و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد و اندازه نسل جدید آیفون‌ها منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمونه اولیه آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochima

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید