0

نمایندگی سایپا در روسیه با شاهین، کوییک و ساینا اس افتتاح شد

نمایندگی سایپا در روسیه با شاهین، کوییک و ساینا اس افتتاح شد
بازدید 43


نمایندگی سایپا در روسیه نیز بلافاصله پس‌از بلاروس افتتاح شد. سایپا برای نمایندگی‌های خود در این دو کشور، سه خودرو محبوب را درنظر گرفته است.

نمایندگی سایپا در روسیه افتتاح شد. مدتی پیش سایپا نمایندگی خود در کشور بلاروس را در جریان نمایشگاه اتومبیلیتی (MIMS Automobility Moscow) افتتاح کرد. حال پس از مدت کوتاهی، دومین خودروساز برتر ایران، نمایندگی خود را در کشور روسیه با سه محصول شاهین G، ساینا S و کوییک دنده‌ای نیز افتتاح کرده است. البته نسخه خودرو کوییک نمایش داده شده در نمایندگی بلاروس از نوع اتوماتیک بود و با نمایندگی روسیه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: افتتاح نمایندگی سایپا در بلاروس ؛ شرق اروپا، هدف جدید خودروسازان ایران!

نمایندگی سایپا در روسیه افتتاح شد

روزهای گذشته بود که از افتتاح نمایندگی سایپا در کشور بلاروس خبر دادیم. اما مصادف با سومین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته در مسکو روسیه که به سری نمایشگاه‌های MIMS اتومبیلیتی (MIMS Automobility Moscow) مشهور است، نمایندگی سایپا در کشور روسیه نیز افتتاح شد.

در نمایشگاه شرکت MAJOR AUTO که نماینده سایپا در روسیه است، فعلا 3 خودرو کوییک دنده‌ای با رینگ آلومینیومی، ساینا S و شاهین G وجود دارد. البته که سایپا در نمایشگاه MIMS AUTOMOBILITY، نسخه اتوماتیک کوییک را هم به نمایش گذاشته بود.

نمایندگی سایپا در روسیه افتتاح شد

اینطور که گفته می‌شود، خودروهای ارسالی سایپا به روسیه، نمونه اولیه بوده و در آینده، همزمان با بازار ایران، با امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری در این کشور عرضه خواهد شد. هنوز سایپا گواهینامه لازم برای عرضه محصولاتش در این کشور را دریافت نکرده است. محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مصاحبه‌هایی گفته که به نظر می‌رسد تاییدیه‌ها تا یک ماه دیگر صادر خواهد شد.

مدیرعامل سایپا طی مصاحبه‌ای با ایرنا اعلام کرد با شناختی که شرکای ما از بازار روسیه وجود داشته و باتوجه به وجود رقبای بزرگ دیگر در این کشور، تشخیص آنها به ورود سایپا با کوییک و ساینا بوده است. تحلیل آنها این است که کوییک و ساینا خودروهایی با مصرف سوخت مناسب، خانوادگی کوچک و درون شهری هستند که می‌توانند قابلیت رقابت داشته باشند.

مدیرعامل سایپا ادامه داد:

اکنون شرکای چینی با خودروهایی در کلاس C و D وارد بازار روسیه می‌شوند؛ اما ما در کلاس B وارد شدیم و تنها رقیب ما شرکت لادای روسیه است. همچنین با مقایسه انجام شده با رقبا، همچنین سطح کیفی و ایمنی خودرو، تحلیل شرکا این است که می‌توانیم در این بازار موفق شویم.

تیموری گفت: «در بازار روسیه 90 هزار قرارداد جاری داریم که منتظر اخذ تاییدیه‌های استاندارد است و بین 5 تا 6 ماه به طول انجامیده است؛ همان کاری که ما در ایران در خصوص خودروهای وارداتی انجام می‌دهیم.»

وی خاطرنشان کرد:

به نظر می‌رسد تاییدیه‌ها تا یک ماه دیگر صادر شود که در این صورت صادرات ما آغاز خواهد شد. همچنین صادرات 90 هزار دستگاه خودرو یاد شده برای مدت سه سال خواهد بود که در سال نخست 20 هزار دستگاه و بقیه در دو سال دیگر صادر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افتتاح نمایندگی سایپا در روسیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: چرخان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید