0

نماینده مجلس: قوانین فضای مجازی در اروپا را گویی یک فرد حزب اللهی نوشته است

نماینده مجلس: قوانین فضای مجازی در اروپا را گویی یک فرد حزب اللهی نوشته است
بازدید 244

[ad_1]

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، عضو جبهه پایداری اخیرا مدعی شده، اگر قوانین فضای مجازی در اروپا را بررسی کنید گمان می‌کنید یک حزب‌اللهی آن را نوشته است!

مرتضی آقاتهرانی نماینده مجلس گفته رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی درباره ضابطه‌مند کردن فضای مجازی داشته اند و حتی در آغاز مجلس انقلابی یازدهم فرمودند که در این باره به دنبال طرح کوتاه مدت باشید و فضای مجازی نباید بدین گونه یله و رها باشد.

آقاتهرانی می‌گوید قوانین فضای مجازی در اروپا را اگر نگاه کنید گمان می‌کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی‌گویند که این خلاف آزادی است، اما تا ما می‌خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و مهمترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از ضرر قطعی اینترنت تا فیلترینگ اپلیکیشن ها!

قوانین فضای مجازی در اروپا

عضو جبهه پایداری می‌گوید: «جالب است که امروز همانها که پیش از انقلاب، سالیان سال با دیکتاتور مئابی کشور را اداره می‌کردند امروز دم از آزادی می‌زنند. البته که آن در تلاشند که بی‌قانونی و هرج و مرج را در پوشش آزادی به ما قالب کنند تا بتوانند مانع تحقق “ایران قوی” شوند».

آقاتهرانی در ادامه مطرح کرد: «ملت ایران در انقلاب اسلامی حاکمیت طاغوت را از دستش گرفت و با هدایت امام، آن را به اهلش یعنی ولی فقیه رساند که این حاکمیت باید در کلیه امور جاری و ساری باشد. اما در ۲۰ سال گذشته متاسفانه حاکمیت فضای مجازی به دست صهیونیست ها و غربی ها داده شد. در تمام دنیا برای فضای مجازی قانون و قاعده وجود دارد. بارها این را گفته ام که در خود آمریکا که امروز برای ما نسخه رهاسازی بی‌چون و چرای فضای مجازی را تجویز می‌کند، ۲۷۰ ماده قانون برای آن نوشته و مجلس آمریکا هم آن را تصویب کرده است. مثلاً اگر کسی در فضای مجازی مطلبی ارائه دهد به گونه ای که در آن مطلب از ایران و سیاست‌های کشور حمایت شده باشد، جرم تلقی شده و با آن برخورد می‌کنند. با این تفاسیرمن نمی‌دانم برخی از غربگرایانی که آمال و آرزوهایشان آمریکایی شدن است و همزمان هم به دنبال بی‌قانون ماندن فضای مجازی هستند، چگونه این تناقضات را هضم می‌کنند. از دید آنها اگر آمریکا خوب است، باید قوانین و قواعدش هم خوب باشد دیگر؛ آمریکا اگر برای قانونمند سازی فضای مجازی‌اش اقدام کند خوب است؛ اگر ما در ایران قانونمند سازی فضای مجازی را دنبال کنیم بد است؟ از نظر برخی مرگ خوب است؛ ولی فقط برای همسایه!»

آقاتهرانی: قوانین فضای مجازی در اروپا را نگاه کنید، گمان می کنید یک فرد حزب اللهی نوشته؛ اما در ایران همه نگران آزادی می‌شوند

وی در ادامه افزود:

در این ارتباط رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی درباره ضابطه مند کردن فضای مجازی داشته اند و حتی در آغاز مجلس انقلابی یازدهم فرمودند که در این باره به دنبال طرح کوتاه مدت باشید و فضای مجازی نباید بدین گونه یله و رها باشد. قوانینی که در اروپا برای فضای مجازی نوشته شده است را اگر نگاه کنید گمان می کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی گویند که این خلاف آزادی است اما تا ما می خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند. در حالیکه اساساً انقلاب اسلامی آمد که آزادی را بر آن محیط اختناق‌آلودی که پهلوی ایجاد کرده بود، چیره گرداند. جالب است که امروز همانها که پیش از انقلاب، سالیان سال با دیکتاتور مئابی کشور را اداره می‌کردند امروز دم از آزادی می‌زنند. البته که آن در تلاشند که بی‌قانونی و هرج و مرج را در پوشش آزادی به ما قالب کنند تا بتوانند مانع تحقق “ایران قوی” شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در ادامه عنوان کرد: «طبق آیات قرآن کریم شیاطین برادرانشان را در گمراهی کمک می کنند و کوتاه نمی آیند و یکی ازویژگی های شیطان این است که اصلا اهل تساهل و تسامح نیست و در این امر هیچ کوتاهی نمی کند و اگر نگاهی به شبکه های غربی نظام سلطه بیاندازیم خواهیم دید که هر روز می گویند جمهوری اسلامی تمام شده است و رو به سقوط است و ۴۰ سال است که دائما این را می گویند و وظیفه ما این است که در مقابل اینها نباید احساس ضعف و خستگی داشته باشیم».

وی در پایان گفت: قانون اساسی ما علاوه بر اینکه پشتوانه مردمی دارد،به تایید ولایت فقیه هم رسیده است؛ این یعنی اینکه نظامی که امام آن را بنیانگذاری کرد مبتنی بر دین مبین اسلام است که مردم متدین و مسلمان ما هم با تایید قانون اساسی پای آن ایستادند که هنوز که هنوز است میبینیم که مردم چطور در فتنه ها می‌درخشند و موجبات تقویت نظام را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قوانین فضای مجازی در اروپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید