0

نماینده مجلس از تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN می‌گوید

نماینده مجلس از تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN می‌گوید
بازدید 149


غلامرضا نوری قزلجه نماینده مجلس از تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN گفت و اعلام کرد، فیلترینگ سودی به جز افزایش فروش VPN ندارد.

آرون گروپس

در پی فیلترینگ پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و واتساپ و طبق آمار منتشر شده شاهد رشد 3 هزار درصدی استفاده و خرید فیلتر شکن میان مردم هستیم. سپیده حبیبی عضو هیات مدیره کسب‌وکارهای اینترنتی نیز گردش مالی ناشی از فروش VPN را در ایران ماهیانه چیزی بالغ بر 50 میلیارد تومان اعلام کرده است.

در همین راستا یکی نماینده‌ی مجلس به تازگی در مورد تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN واکنش نشان داده و گفته: فیلتر شدن پلتفرم‌هایی چون اینستاگرام جز اینکه بازار را برای فروش فیلترشکن‌ها و VPN‌ها باز کند، کاری نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: واکنش نصر به محدودیت‌های اینترنتی ؛ نباید بستر فعالیت اقتصادی افراد را مختل کرد!

تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN به نفع سودجویان!

طبق گزارش ایلنا، غلامرضا نوری قزلجه نماینده مجلس در روز شنبه با اشاره به افزایش هزینه‌های خرید و دانلود فیلترشکن‌ها تصریح کرد که طبق تجربه، فیلترینگ نمی‌تواند اهدافی را که سیاستگذاران به دنبال آن هستند عملی و محقق کند. این نماینده‌ی مجلس به عنوان یکی از مخالفان طرح صیانت گفته که امیدوار است طرح صیانت تحقق نیاید. زیرا او یکی از کسانی است که به این طرح واکنش نشان خواهد داد.

 تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN

نوری در همین راستا تصریح کرد:

ما در ماه‌های اخیر شاهد کندی سرعت اینترنت،‌ دانلود و آپلود و کاهش دسترسی‌ها بودیم که امیدواریم برطرف شود و می‌گوییم کاری کنند که مردم به طرف فیلتر‌شکن‌ها و VPN‌ها نروند تا هزینه‌ها افزایش پیدا نکند. من نمی‌دانم یک عده چه سودی در فروش فیلترشکن‌ها و VPN‌ها دارند که دوست دارند همه چیز فیلتر شود تا فروش داشته باشند؛ نباید این کار را با مردم کرد؛ چراکه به مصحلت نیست. معتقدم اینترنت و شبکه‌های مجازی باید به حالت قبلی بازگردند و حتی‌المقدور آن‌چه که هست از نظر دسترسی، پهنای باند و سرعت بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN چیست؟ این فیلترینگ چه تبعاتی برای کسب و کارها خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید