0

نماینده ایران در اسکار 2023 مشخص شد

نماینده ایران در اسکار 2023 مشخص شد
بازدید 247


کمیته معرفی نماینده ایران برای مراسم اسکار 2023، نهایتا امروز اعلام کرد که از بین 5 نامزد، جنگ جهانی سوم نماینده ایران در اسکار 2023 خواهد بود.

آرون گروپس

به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، پرویز شیخ‌ طادی سخنگو و عضو کمیته معرفی نماینده ایران برای اسکار 2023 با اعلام اینکه انتخاب کمیته برای اسکار 2023، فیلم جنگ جهانی سوم است گفته که کمیته انتخاب در جلسات متعدد خود 57 فیلم را حائز شرایط در مرحله اول، 17 فیلم را برای بازبینی و سپس 5 فیلم را به عنوان نامزد نهایی در نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های برنده اسکار [25 فیلم برتر]

نماینده ایران در اسکار 2023

به گفته آقای شیخ طادی، نمایندگان نهایی، فیلم‌های موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی، پسر دلفینی ساخته محمد خیراندیش، بدون قرار قبلی ساخته بهروز شعیبی، تفریق ساخته مانی حقیقی و جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی بودند.  سخنگوی و عضو کمیته معرفی نامزد ایرانی اسکار 2023 همچنین تاکید کرده که:

اعضای کمیته انتخاب، ضمن احترام و ارج نهادن به آثار راه‌یافته، پس از بررسی شرایط و استانداردهای لازم برای معرفی فیلم به اسکار، به اتفاق آراء فیلم «جنگ جهانی سوم» را به عنوان نماینده نهایی سینمای ایران برای آکادمی اسکار ۲۰۲۳ انتخاب کردند.

نماینده ایران در اسکار 2023 مشخص شد

متن بیانیه کمیته انتخاب نماینده ایران برای اسکار 2023 به شرح ذیل است:

به نام خدا

«ضمن عرض سلام و احترام به اعضای خانواده سینمای ایران به عنوان اعضای کمیته انتخاب نماینده سینمای ایران برای اسکار ۲۰۲۳ گزارشی از فعالیت این کمیته را به عرض می‌رسانیم:

کمیته انتخاب در پی جلسات متعدد و بررسی ۵۷ فیلم حائز شرایط در مرحله اول، ۱۷ فیلم را جهت بازبینی انتخاب و پس از بررسی‌های مجدد پنج فیلم را به عنوان نامزد نهایی به شرح ذیل برگزید:

موقعیت مهدی، پسر دلفینی، بدون قرار قبلی، تفریق و جنگ جهانی سوم.

اعضای کمیته انتخاب ضمن احترام و ارج نهادن به آثار راه یافته، به اتفاق آراء فیلم «جنگ جهانی سوم» را به عنوان نماینده سینمای ایران برای آکادمی اسکار ۲۰۲۳ انتخاب کرد.

با آرزوی موفقیت‌های روز افزون هنرمندان کشور عزیزمان ایران.

مریلا زارعی، محمد داوودی، رسول صدرعاملی، مهدی سجاده‌چی، سید محمد حسینی، حامد شکیبانیا، محمد حسین حقیقی و پرویز شیخ طادی»

بیشتر بخوایند:

دیدگاه شما در خصوص نماینده ایران در اسکار 2023 چیست؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید