0

نمایش تبلیغات بیشتر در اینستاگرام

نمایش تبلیغات بیشتر در اینستاگرام
بازدید 131


کمپانی متا جهت مقابله با مشکلات مالی و افت بی‌سابقه ارزش سهام خود، ارائه تبلیغات بیشتر در اینستاگرام را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

آرون گروپس

اخیرا شرکت متا در وبلاگ فیسبوک اعلام کرده که برخی سیاست‌های این شرکت به‌زودی تغییر پیدا می‌کند و همانطور که اشاره کردیم، دلیل اصلی آن کاهش درآمد و افت سهام این شرکت است.

متا در حال‌حاضر مشغول آزمایش روش‌های جدیدی است تا تبلیغات خود را در ویدیوهای Reels به نمایش بگذارد. اینگونه که به‌نظر می‌رسد تبلیغات انتهای یک ویدیو پخش می‌شوند و مدت زمان آن‌ها حدود ۴ تا ۱۰ ثانیه خواهد بود. لازم به ذکر است که این روش ارائه تبلیغات در یوتیوب اجرا شده و سود هنگفتی را برای این پلتفرم به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: لایو روم اینستاگرام چیست؟

ارائه تبلیغات بیشتر در اینستاگرام

طبق اظهارات کمپانی متا، روش جدید تبلیغات ابتدا در فیسبوک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صورتی که آزمایش‌های خود را با موفقیت پشت‌سر بگذارد، شاهد تبلیغات بیشتر در اینستاگرام نیز خواهیم بود.

این کمپانی درباره محل نمایش تبلیغات در اینستاگرام اینگونه بیان کرد که تبلیغات در فید اصلی کاربران و بخش Explore به نمایش گذاشته می‌شوند. تبلیغات در فیسبوک نیز شامل ۲ یا ۱۰ تصویر قابل اسکرول می‌شوند که در پایین ریلزهای این پلتفرم قرار خواهند گرفت.

تلاش متا برای جبران خسارت‌های مالی خود از طریق تبلیغات اینستاگرام

در ادامه مدیر بازاریابی شرکت متا (ماز شرفی) به این نکته اشاره کرد که شرکت متا در حال توسعه ابزار جدیدی برای پیام رسان مسنجر است که از طریق یادگیری ماشینی، می‌تواند تبلیغات مناسب کاربران را برای آن‌ها به نمایش بگذارد و از همین راه، احتمال خرید محصولات تبلیغ شده را افزایش دهد. البته طبق ادعای ماز شرفی پیام‌های کاربران برای ارائه چنین تبلیغاتی تجزیه و تحلیل نخواهند شد و کاربران می‌توانند از امنیت اطلاعات خود اطمینان داشته باشند.

لازم به ذکر است که کمپانی متا طی هفته‌های پیش‌رو باید گزارش‌های مالی سه ماه گذشته خود را منتشر کند. پیش‌بینی می‌شود که مانند دوره قبل، شاهد کاهش درآمد و افزایش مشکلات مالی این شرکت باشیم؛ چراکه منبع درآمد اصلی متا یعنی تبلیغات موبایلی، به دلیل تغییر سیاست‌های حریم شخصی اپل در iOS و ظهور یک رغیب سرسخت (تیک تاک) سرکوب شده است. در آخر خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که در سال ۲۰۲۲ میلادی، ارزش سهام متا ۶۰ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارائه تبلیغات بیشتر در اینستاگرام چیست؟ آیا این اقدام می‌تواند خسارت‌های مالی که کمپانی متا در سال جاری متحمل شده را جبران کند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید