0

نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل شکست خوردند

نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل شکست خوردند
بازدید 22

[ad_1]

اخبار حاکی از آن است که نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل موفق نبودند. ممکن است اپل زمان بیشتری را برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو صبر کند.

در حالی که گفته می‌شود سامسونگ و هوآوی در حال آماده شدن برای بررسی طرح‌های اضافی گوشی‌های تاشو در اواخر سال جاری هستند، طبق گزارش‌ها، اپل به دلیل نگرانی در مورد دوام صفحه نمایش‌های تاشو، بازی را ترک کرده است. اخبار جدید حاکی از آن است که اپل در حال آزمایش گوشی‌های تاشو از برندهای دیگر از جمله سامسونگ بوده است. غول کوپرتینویی مدل‌های متعددی از گوشی‌های تاشو را جدا کرده و مورد بررسی قرار داده و تست‌های دوام را پشت درهای بسته انجام داده است.

گوشی‌های تاشوی گلکسی به نمایشگرهای ساخت سامسونگ مجهز شده‌اند و اگر اپل به دنبال آیفون‌های تاشو باشد، تامین‌کننده آن احتمالا سامسونگ دیسپلی خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، طبق گزارش‌ها، اپل توانست با آزمایش دوام دستگاه‌های تجاری تاشو گلکسی در آزمایشگاه‌های خود، میزان پیشرفت فناوری نمایشگر تاشو سامسونگ را ببیند.

بیشتر بخوانید: در صنعت محصولات تاشو چه می‌گذرد؛ از خداحافظی اوپو و ویوو تا محصولات سه لایه سامسونگ و هواوی

نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل موفق نبودند

متأسفانه، طبق این گزارش‌ها، اپل تشخیص داده که نمایشگرهای تاشو سامسونگ که در سری گلکسی Z استفاده می‌شوند هنوز به اندازه کافی مقاوم نیستند. در طول یک مرحله آزمایشی که شامل تا شدن و باز شدن مکرر برای چند روز نامشخص بود، پنل‌های ساخته شده توسط سامسونگ دیسپلی از کار افتاد و خراب شدند.

طبق گزارش‌ها، اپل به این نتیجه رسیده که برای ورود به عرصه تولید گوشی‌های تاشو خیلی زود است. در این گزارش آمده که به دلیل این مشکلات فنی، اپل دیگر برنامه‌ای برای توسعه آیفون تاشو ندارد. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی دوباره به دنبال گوشی‌های تاشو خواهد رفت.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بودند که اولین آیفون تاشو ممکن است در سال 2026 یا 2027 به فروش برسد. طبق این شایعه جدید، خلاف این ادعا را ثابت می‌کند و چنین اتفاقی دور از انتظار است.

حتی اگر صفحه‌نمایش‌های تاشو گلکسی Z به اندازه صفحه‌های ثابت مورد استفاده در دستگاه‌های گلکسی اس بادوام نیستند، اما بهتر شده‌اند و می‌توانند از پس کار برآیند.

با این وجود، اگر اپل یک آیفون تاشو عرضه کند، احتمالاً رکوردهای فروش را در بخش تاشو خواهد شکست و این آیفون تاشو احتمالاً بیشتر از هر گوشی تاشوی قبلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نمایشگرهای تاشوی سامسونگ تا حدودی تلاشی پرخطر اما ارزشمند برای این کمپانی محسوب می‌شود، به خصوص که فناوری نمایشگرهای سامسونگ را تبلیغ می‌کنند. این شرکت مایل است ضررهایی را متحمل شود و مشتریانی که می‌خواهند از طریق تعمیرات گارانتی در مواقع لزوم، دارای فناوری‌های برتر و به روز باشند را حفظ کند. از سوی دیگر، اپل ممکن است در صورت شکست اولین آیفون تاشوی خود، ضرر بیشتری را متحمل شود.

به بیان ساده، اپل ممکن است بخواهد خطرات مشابه سامسونگ را نپذیرد، به ویژه پس از آن که دستگاه آزمایشی جدید ویژن پرو با استقبالی نسبتاً سرد روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی‌های دارای نمایشگر تاشوی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید