0

نمایشگاه هوایی دبی 2023 با تمرکز بر تاکسی های پرنده

نمایشگاه هوایی دبی 2023 با تمرکز بر تاکسی های پرنده
بازدید 43

[ad_1]

نمایشگاه هوایی دبی 2023 با هدف نمایش دستاوردهای صنعت هوانوردی امارات آغاز بکار کرد. در این نمایشگاه شاهد جولان تاکسی‌های پرنده هستیم.

نمایشگاه هوایی دبی 2023 که از تاریخ 13 نوامبر آغاز شده و تا 17 نوامبر ادامه خواهد داشت، تمرکز ویژه‌ای بر روی صنعت هوانوردی و تاکسی‌های پرنده خواهد داشت. در این نمایشگاه برای اولین بار علاوه بر غرفه‌‌های همیشگی، هوافضا، دفاعی و فضای یک غرفه جدید دیگر تحت عنوان تحرک هوایی پیشرفته خواهد داشت.

در نماشگاه هوایی دبی قرار است علاوه بر نمایش پهپادهای جدید، دستاوردهای جدید شرکت‌های هوافضا و غیره نمایشی جدید از تاکسی‌ها و خودورهای پرنده نیز برگزار خواهد شد که به نوعی آینده صنعت حمل و نقل و پیشرفت بشر را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: پرواز آزمایشی موفق نخستین تاکسی پرنده چینی بر فراز رودخانه زرد [+فیلم]

نمایشگاه هوایی دبی 2023 با نمایش تاکسی‌های پرنده برگزار می‌شود

جدیدترین نمایشگاه هوایی امارات از 13 نوامبر آغاز شده و تا 17 نوامبر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت هوافضا است. همانطور که از تیتر خبر مشخص است، تمرکز اصلی این نمایشگاه بر روی تاکسی‌های پرنده و تحرک هوایی پیشرفته است که به نوعی پیشرفت و آینده انسان را نمایش می‌دهد.

در این نمایشگاه نوآوری‌های توسعه داده شده در صنعت هوافضا، از پهپادها گرفته تا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین و هواپیماهای برخاست و فرود همگی به نمایش در خواهند آمد. اما حضور تاکسی‌های پرنده بیش از هر محصول دیگری حائزاهمیت است؛ زیرا می‌تواند آینده حمل و نقل عمومی را رقم بزند.

نمایشگاه هوایی دبی 2023 با نمایش تاکسی‌های پرنده برگزار می‌شود

حضور تاکسی‌های پرنده به عنوان بخشی مهم در این نمایشگاه به منظور ارتقاء نوآوری‌های پیشرفته است. خارج شدن تاکسی‌ها و ماشین‌ها از سطح زمین و کاهش تراکم ترافیک می‌تواند نقش مهمی در پاکسازی محیط‌زیست داشته باشد. از این رو توسعه این تکنولوژی نوظهور نقشی حیاتی در محافظت از زیست محیط دارد و در آینده حمل و نقل را دگرگون می‌کند.

بنابر نظر کارشناسان، تاکسی‌های پرنده می‌توانند تا 80 درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای جلوگیری کنند.

نمایشگاه هوایی دبی 2023 با نمایش تاکسی‌های پرنده برگزار می‌شود

بزرگترین مسابقات اتومبیل‌های خودران در دبی

امارات متحده عربی قرار است علاوه بر برگزاری نمایشگاه هوایی 2023 دبی، میزبان بزرگترین مسابقات اتونبیل‌رانی 2023 نیز خواهد بود. این مسابقات قرار است در اوریل 2024 برگزار شود و علاقه‌مندان می‌تواند شاهد تورنومنت خودروهای پرنده در قبل امارات باشند.

‎کریستین پینو، مدیر اجرایی اولین تولیدکننده ماشین‌های مسابقه پرنده با نیروی هیدروژنی ماکا فلایت، روز دوشنبه به خلیج تایمز گفت:

امارات متحده عربی یکی از نامزدهای بالقوه برتر برای میزبانی مسابقات اتومبیل‌های پرنده است.

این شرکت فرانسوی پیش‌تر در خدمت شرکت هواپیمایی ایرباس بود و حالا به صورت کاملاً مستقل مشغول فعالیت است. اوایل سال 2023 در نمایشگاه CES 2023 از خودرو مسابقه‌ای پرنده خود رونمایی کرد.

نمایشگاه هوایی دبی 2023 با نمایش تاکسی‌های پرنده برگزار می‌شود

این خودرو پرنده قادر است به سرعت 250 کیلومتربرساعت برسد و تولید دی‌اکسید کربن آن صفر درصد است. همچنین قیمت تمام شده آن نیز 2 میلیون دلار برآورده شده است. این خودرو پرنده می‌تواند در نزدیک‌ترین فاصله ممکن به سطح زمین (4 تا 5 متری) پرواز کند تا به تماشاچیان بالاترین سطح لذت را برساند.

ماه گذشته در جریان نمایشگاه جیتکس، میزبانی مسابقات اتومبیل‌رانی به ابوظبی سپرده شده و در دوره مسابقات قرار است در تاریخ 28 اکتبر 2024 در ابوظبی برگزار شود. این مسابقه اتومبیل‌رانی را می‌توان بزرگترین در نوع خود در جهان دانست.

فروش اولین خودرو مسابقه‌ای پرنده

کریستین پینو عنوان کرد پیش‌فروش اولین خودرو مسابقه‌ای پرنده هیدروژنی جهان تا حدود 3 ماه دیگر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نمایشگاه هوایی دبی و نمایش تاکسی‌های پرنده در آن چیست؟ آیا روزی فرا می‌رسد که حمل و نقل زمینی به دست فراموشی سپرده شده و خودروهای هوایی جای خودروهای فعلی را بگیرند؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال درمیان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید