0

نظرسنجی گلوبانت : اکثر گیمرها معتقدند متاورس صنعت بازی‌ را متحول خواهد کرد

نظرسنجی گلوبانت : اکثر گیمرها معتقدند متاورس صنعت بازی‌ را متحول خواهد کرد
بازدید 56

[ad_1]

طبق نظرسنجی گلوبانت (Globant)، شرکت توسعه‌ نرم‌افزار، اکثر گیمرها متاورس را آینده صنعت بازی می‌دانند. این افراد همچنان مخالف تبلیغات در حوزه متاورس هستند و به آینده صنعت بازی در متاورس امیدوار هستند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

نظرسنجی شرکت گلوبانت و Yougov که از بین 1000 گیمر کنسول‌، موبایل و PC انجام شد، نشان می‌دهد اکثر گیمرها همچنان از تبلیغات در متاورس ناراضی هستند. علاوه‌براین، توکن‌های غیرمثلی (NFT) در حال حاضر برای گیمرهای متاورسی مفهومی غیرمعمول به شمار می‌رود؛ اما همچنان معتقدند که صنعت بازی در متاورس باعث تحول این تکنولوژی خواهد شد.

نتایج نظرسنجی گلوبانت درباره صنعت بازی در متاورس

طبق یافته‌های نظرسنجی گلوبانت، فناوری متاورس به احتمال زیاد صنعت بازی را تغییر خواهد داد. احساسات گیمرها نسبت به فناوری متاورس و تأثیر آن بر آینده صنعت در حال تغییر است. گیمرها در حال حاضر بیشتر از همیشه به Metaverse اعتقاد پیدا کرده‌اند.

نظرسنجی گلوبانت : اکثر گیمرها معتقدند متاورس صنعت بازی‌ را متحول خواهد کرد

نظرنسجی جدید گلوبانت تحت عنوان «نظرسنجی آگاهی متاورس» و با مشارکت Yougov منتشر شده است. این نظرسنجی نشان می‌دهد گیمرها موافق هیاهوی پیرامون دنیای متاورس هستند. در این نظرسنجی با 1000 گیمر در مورد اهمیت متاورس در صنعت بازی و سرگرمی تعاملی مشورت شد. بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان بر این باورند که متاورس و فناوری آن نقش زیادی در صنعت بازی‌سازی دارد.

41 درصد از کاربران با نقش مهم متاورس موافق بوده و 25 درصد از شرکت‌کنندگان نیز مخالف این حوزه هستند. علی‌رغم موافقت اکثریت شرکت‌کنندگان در نظرسنجی با تأثیرات مثبت متاورس، این افراد همچنان مخالف تبلیغات حوزه متاورس هستند. تنها 35 درصد از کاربران با وجود تبلیغات در متاورس موافق هستند. 44 درصد کاربران نیز در صورت وجود نوعی پاداش، مانند دسترسی به برنامه‌ها، تبلیغات متاورس را می‌پذیرند.

صنعت کریپتوکارنسی و NFT همچنان نوپاست

نظرسنجی گلوبانت نشان می‌دهد که همچنان میان فضای متاورس و فناوری Web3 شکاف عمیقی وجود دارد. اکثر گیمرها همچنان در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال یا NFTها دودل هستند. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد تنها 34 درصد از گیمرها به مدیریت ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند. نیمی از شرکت‌کنندگان هیچ علاقه‌ای نسبت به ترکیب ارزهای دیجیتال با صنعت بازی ندارند.

شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی نظیر یوبی سافت (Ubisoft) شروع به آزمایش توکن‌های غیرمثلی در بازی‌ها کرده‌اند. علی‌رغم تلاش‌ شرکت‌های بزرگ،‌حوزه متاورس و NFT همچنان نوپاست. 81 درصد از کاربران تا به حال هیچ توکن غیرمثلی خریداری نکرده‌اند.

شرکت متا مطرح‌ترین برند مرتبط با صنعت متاورس به شمار می‌رود. 73 درصد از گیمرها مفهوم متاورس را با ماهیت فعالیت شرکت متا کاملاً یکسان می‌دانند. نیکولاس آویلا (Nicholas Avila)، مدیر ارشد فناوری Globant در آمریکای شمالی اظهار کرد:

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که توسعه متاورس همچنان در مراحل اولیه قرار دارد. گیمرهای آمریکایی این فناوری را قادر به گسترش قلمروی امکان در صنعت گیمینگ می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نظرسنجی گلوبانت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید